Bylegene

Veiberggata 7 2050 Jessheim

Siste vurderinger av behandlere ved Bylegene

Trygg og imøtekomme de

Lege: Umair Farrukh Skrevet

Hyggelig, blid, har tid til å høre på deg og gir deg følelse av at han bryr seg. Selv om han har dårlig tid lar han deg aldri merke det. Håper denne legen blir hos Bylegene i mange år.

Trygg, ser hele mennesket, effektiv

Lege: Umair Farrukh Skrevet

Dette er en lege som går den ekstra mila for pasienten. Han lytter, undersøker, henviser, konkluderer, reparerer, følger opp og tar seg tid. Han er varm og lun og har både humor og et smil på lur selv om han kanskje er forsinket eller stresset. Han har en avslappende effekt på pasienten og møter deg med nysgjerrighet og et ønske om å finne ut hva han kan gjøre for å hjelpe deg. Han hadde tilliten min fra første håndtrykk, og her har hele familien han som fastlege. Håper han blir hos Bylegene i mange mange år. Dette er den beste legen jeg har vært hos noen sinne.

Trygg og flink!

Lege: Umair Farrukh Skrevet

Utrolig flink! Flink til å lytte, og flink til å hjelpe. Anbefaler han på det sterkeste. Finnes ingen bedre!!!

Hyggelig, flink og effektiv

Lege: Umair Farrukh Skrevet

Hyggelig, flink og kunnskapsrik ung lege. Føler meg godt ivaretatt og forstått. Effektiv, og får utført mye på tilmålt tid. Kan absolutt anbefales.

Trygg og imøtekommende

Lege: Umair Farrukh Skrevet

Hyggelig og imøtekommende lege, følte meg ivaretatt. Rask og fin oppfølging etter konsultasjonen, veldig fornøyd.