Gullgruven Legekontor AS

Liamyrane 1 5132 Nyborg

Siste vurderinger av behandlere ved Gullgruven Legekontor AS

Flink og profesjonell

Lege: Ghazwa Melhem Zougheib Skrevet

Veldig fornøyd med henne. Lytter på problemene mine og er veldig flink med barn. Gir god oppfølging på både meg og mine barn.
Lett å få time til.
Flink og hjelpsom.

Anbefales ikke

Lege: Aud Marie Hoel Skrevet

Gikk til denne legen i mange år, men fikk nærmest aldri hjelp til problemer som jeg gjerne kom igjen med flere ganger. Opplevde å bli fnyst av og følte meg latterliggjort når jeg kom dit. Legen har som regel svært dårlig tid og gir uttrykk for at du skal dra kjappest mulig, og jeg følte meg lite sett og hørt. Nå har jeg heldigvis skiftet fastlege, og fått hjelp med problemene mine. Skulle gjort for lengst og spart meg for en hel del!

Dårlig

Lege: Aud Marie Hoel Skrevet

Min erfaring er dessverre svært dårlig. Resepter jeg har fått på blå resept i årevis blir skrevet på hvit resept, jeg må selv gjøre det digitale arbeidet ved å innhente opplysninger som instansar seier at dette er fastlege sin jobb. Jeg føler meg dårlig ivaretatt og lite viktig.

Fornøyd

Lege: Ghazwa Melhem Zougheib Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege i mange år nå, og før det har jeg prøvd litt av hvert. Hos henne føler jeg meg trygg og ivaretatt. Hun tar seg god tid, lytter, viser empati og anerkjenner problemene mine. Jeg får alltid god hjelp hos henne og er fornøyd når jeg går derfra.

Utålmodig

Lege: Aud Marie Hoel Skrevet

Jeg tør ikke å stille mer enn ett spørsmål i frykt av at hun skal bli irritert på meg igjen, og svare meg på en arrogant måte. Anbefaler ikke denne fastlegen. Hun har ikke den tålmodigheten som skal til for at en pasienten skal føle seg trygg og hørt.