Gullgruven Legekontor AS

Liamyrane 1 5132 Nyborg

Siste vurderinger av behandlere ved Gullgruven Legekontor AS

En forferdelig usympatisk lege

Lege: Aud Marie Hoel Skrevet

I forbindelse med at min far plutselig og uventet gikk bort hadde jeg behov for en sykemelding pga. en voldsom sorgreaksjon.
Ble bryskt avvist med at sykemelding var fullstendig utelukket og ble ikke på noen som helst ivaretatt eller forsøkt hjulpet på noen måte.

Det er utrolig at leger av dette arrogante og usymptaiske kaliber i det hele tatt klarer å ha en fastlegepraksis med pasienter.

Styr unna og bytt lege før du plutselig før behov for å bestille time hos Aud Marie Hoel.

En fastlege jeg anbefaler og føler meg godt ivaretatt hos

Lege: Aud Marie Hoel Skrevet

Lyttende og reflekterende lege. Gir gode råd. Sjekker kanskje opp i oppslagsbøker for å bekrefte det hun mistenker,og tar på alvor evt. bekymringer jeg som pas. har, ved å sende henvisning til spesialisthelsetjenesten. Som hun sa: Du skal ikke måtte gå rundt å bekymre deg unødig. Så du henvises til rtg.
Under konsultasjoner, føler jeg at hun tar seg tid,er smilende og imøtekommende. Selv de ganger da jeg ser det er fullt på venterommet,og hun ligger litt etter tidsskjema.
Eneste jeg synes er litt leit,er åpningstidene:Hadde vert fint om det en ettermiddag i uken var lenger åpningstid, slik at en slapp ta fri fra jobb. Ellers så skulle jeg ønsket at det var en bedre rutine når det gjelder ventetid på blodprøvesvar. Men er vel ikke lett å få gjort noe med.

Min fastlege

Lege: Aud Marie Hoel Skrevet

Alltid blid og behjelpelig ;)
Spør meg alt om det er noe som plager meg og anbefaler meg alltid forskjellige løsninger og evnt ulike medikamenter jeg kan prøve. God lytter og avslutter alltid oppholdet med å spørre om det er noe mer hun kan hjelpe meg med. ;)

Unngå denne legen

Lege: Aud Marie Hoel Skrevet

Ville ikke skrive ut medisin som jeg hadde fått fra vikarlegen, som hadde hjelpt meg. Hun mente den ikke ville hjelpe meg, tross at jeg hadde med utskrift av dokumentasjon av studier gjort på Rikshospitalet.

Ventet og ventet på innkalling til barnelegespesialist for to-åringen. Innkallingen kom aldri. Det viste seg at henvisningen lå glemt i hyllen hos fastlegen.

Ville aldri anbefalt denne legen til noen !

Lege: Aud Marie Hoel Skrevet

Da jeg ble gravid som 20 åring gikk jeg til legen. Hun avsluttet så fint med og spørre om jeg skulle beholde barnet . Før jeg i det hele tatt fikk svart informerte hun meg om at hvis jeg ikke skulle beholde barnet og ta abort måtte jeg betale for timen ! Hun skrev aldri noe på dataen om meg etter hver gang jeg hadde vært der . Og ofte når hun hadde innkalt meg til svangerskapskontroll , stilte hun seg spørrende til hvorfor jeg i det hele tatt var der . Da måtte jeg fint forklare at jeg var fremdeles gravid . Jeg byttet lege før barnet mitt ble født slik at dette barnet skulle slippe og ha en slik lege .