Gullgruven Legekontor AS

Liamyrane 1 5132 Nyborg

Siste vurderinger av behandlere ved Gullgruven Legekontor AS

Styr unna!

Lege: Aud Marie Hoel Skrevet

Du vet aldri hvilket humør denne fastlegen er i før du kommer til timen.
Hun har alltid dårlig tid, og har aldri tid til noe uten om akkurat det det er bestilt time til. F.eks måle blodtrykk.
Hun deler gjerne sine personlige meninger (ikke faglig begrunnet), og kan både himle med øynene og le av pasientens utfordringer/behov.
Hun spør aldri hvordan man har det ellers. Stiller man legen spørsmål, får man ofte samme spørsmål i retur.

Uengasjert

Lege: Aud Marie Hoel Skrevet

Lite interessert i hva pasienten sier om sine plager. Blir usikker når hun får direkte spørsmål, blar i journalen og refererer til hva hun svarte for 2 år siden. Ønsket å måle blodtrykk, fikk til svar « det har jeg ikke tid til « Ved to konsultasjoner før har svaret vært « apparatet virker ikke». Lite tillit til legen. Er på let etter ny fastlege.

Gjør vanskelig verre.

Lege: Aud Marie Hoel Skrevet

Sitter med en situasjon hvor jeg har ingen svar, og istedet for å få hjelp får jeg kritikk over hvor kaotisk situasjonen er som jeg har ingen kontroll over. Og når jeg spør direkte hva hun vil jeg skal gjøre med noen papirer som hun avbrøt meg for å gi meg, så blir jeg anklaget for spydighet istedet for å få direkte svar.

Eneste grunnen til jeg skiftet til henne var fordi det var lite ventetid. Og nå vet jeg hvorfor ventetiden er så kort når ikke jeg heller har tenkt å stille meg å kø for mer mishandling.

Usympatisk

Lege: Aud Marie Hoel Skrevet

Utrolig usympatisk og uhøflig lege. Tok seg knapt tid i to minutter da jeg var der med min 5 år gamle datter. Det første jeg gjorde da jeg kom hjem var å bytte fastlege. Styr unna Hoel.

Trygg, god dialog

Lege: Ghazwa Melhem Zougheib Skrevet

Jeg hadde en uklar plage. Flink i dialog med pasienten og gav god informasjon om mulige årsakssammenhenger til helseproblemene. God oppfølging og henvisninger.