Slemdal Legesenter

Stasjonsveien 4 0776 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Slemdal Legesenter

Veldig flink lege

Lege: Øyvind Steen-Nøringset Skrevet

Jeg anbefaler øyvind han er snill flink følger deg opp 100% gir deg gode råd men også hjelper deg fra hjerte jeg har hatt mange leger før meg hos Øyvind så får jeg den hjelpen jeg trenger .

Mvh [Navn fjernet av moderator]

En eksepsjonell lege

Lege: Øyvind Steen-Nøringset Skrevet

Dr. Øyvind Steen-Nøringset er en eksepsjonell lege. Han er tålmodig, hensynsfull og virkelig enestående på sitt felt. Hans evne til å få pasientene til å føle seg trygge og godt ivaretatt er bemerkelsesverdig. Jeg anbefaler ham på det sterkeste.

Meget god fastlege!

Lege: Øyvind Steen-Nøringset Skrevet

Svært kompetent, samvittighetsfull og god fastlege. Hatt i mange år og er også en god samtalepartner.

Dedikert og god lege!

Lege: Per Magnus Christensen Skrevet

Jeg byttet lege til Dr. Christensen da jeg flyttet til Oslo. Jeg har flere helseplager og jeg føler at han ser hele meg når jeg har time hos ham. Han har alltid god tid til meg, lytter og gjør alt han kan for å hjelpe. Han er en fantastisk lege!

Veldig dårlig oppfølging

Lege: Per Magnus Christensen Skrevet

Følger ikke opp det han sier. Må purre på resepter og rekvisisjoner/henvisninger gang på gang. Han har flere ganger sagt han har sendt inn rekvisisjoner/henvisninger og søknader, som ikke har blitt gjort.
Han fremstår hyggelig når du er der, men det hjelper lite når han ikke følger opp det som kommer ut av konsultasjonen.