Slemdal Legesenter

Stasjonsveien 4 0776 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Slemdal Legesenter

Den beste fastlegen

Lege: Per Magnus Christensen Skrevet

Jeg byttet fastlege til Per Magnus Christensen for ca 1 år siden og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Han tar seg tid, lytter, er interessert i deg som person og er veldig omsorgsfull. Jeg føler alltid at mine behov blir møtt og at jeg slipper å «forsvare» meg under konsultasjon. Anbefales på det sterkeste :-)

Lege: Øyvind Steen-Nøringset Skrevet

Tar seg tid, forståelsesfull, faglig dyktig- og bryr seg om pasientene. Arbeidsom- imøtekommende og den Beste fastlegen jeg har hatt! Anbefales på det sterkeste

Forståelsesfull og profesjonell

Lege: Øyvind Steen-Nøringset Skrevet

Jeg har stor respekt og vil si et stort TAKK til denne legen. Virkelig god på å få deg til å føle deg sett og hørt, samtidig som hans kunnskap som lege kommer godt frem.

Omsorgsfull og imøtekommende

Lege: Per Magnus Christensen Skrevet

Omsorgsfull og imøtekommende. Husker forrige visitt, og lett å bli kjent med. Bruker god tid på samtale, er tillitsfull og lytter. Bruker god tid på hver enkelt, og når man vet at personen før en blir hørt så er det verdt ventetiden.

Har vært en stor ressurs i en vanskelig periode.

Imøtekommende og hyggelig,1 men lite orden og faglig usikker

Lege: Per Magnus Christensen Skrevet

Holder sjeldent avtaler eller løfter til tider han lover , prater mye, lytter mindre, virker faglig usikker og er svært ofte forsinket