Slemdal Legesenter

Stasjonsveien 4 0776 Oslo

Siste vurderinger av Slemdal Legesenter

Følger dårlig opp

Lege: Per Magnus Christensen Skrevet

Har vært fastlege gjennom flere år men må dessverre bytte pga meget mangelfull oppfølging (henvisninger blir ikke sendt, selv ikke etter utallige purringer). Dette er synd da legen er positiv og hyggelig og tar seg tid til hver pasient (- ett stort pluss, selvom det medfører venting på legekontoret).

Kan være en av de beste i landet

Lege: Øyvind Steen-Nøringset Skrevet

Han ser deg som individ, og er hverken arrogant, likegyldig eller ubehagelig. Det er den første legen jeg har hatt som åpenbart ikke er ubehagelig å dra til.

Han er rasjonell, forståelsesfull, samarbeidsvillig og veldig kunnskapsrik. Både for fysiske og psykiske problemer som må finnes ut av så er han like profesjonell, og betryggende å ha med å gjøre.

Han ser an situasjonene med fornuftig visdom og behandler enkeltindividet etter best passende behandling. Han er åpen for forslag, men skriver f eks hverken ut kontroversielle medisiner for fort eller for sjeldent etter hva som gir naturvitenskapelig og pragmatisk mening, og er veldig flink til å videresende pasienter til å sjekke ut div plager de har, hos spesialister, når det kan være nødvendig.

Han viser deg respekt som menneske, i tillegg til å kunne faget sitt godt og hjelper til så effektivt som det lar seg gjøre. Alle leger burde vært som han.

Det eneste negative jeg kan påpeke er at han noen ganger kan bli litt surrete ang småting, men det er absolutt tilgivelig mtp hvor overarbeidede leger er i disse årene. Også, burde det gått an å bestille time, osv -med app, men mtp alt det jeg skrev over så teller ikke disse tingene noe spesielt. Forsåvidt er han åpenbart veldig populær og opptatt, så det er ikke lett å få han som fastlege, og det tar litt lenger tid å få time enn ønskelig, til tider. Men det er ikke hans feil at han er såpass talentfull sammenlignet med så mange andre leger at han fort blir fullbooket.

Faglig dyktig, empatisk

Lege: Per Magnus Christensen Skrevet

Faglig dyktig, lyttende og empatisk
Litt lang ventetid men det er visst et generelt problem hos fastleger. Får raskt time og føler han tar seg tid. Jeg er veldig fornøyd med dr.Christensen og har stor tillit til ham.

Grundig og tålmodig!

Lege: Per Magnus Christensen Skrevet

Mitt første møte med Dr.Christensen var imponerende. Han tok seg god tid til å bli kjent med meg og min situasjon, og til å hjelpe meg med veien videre.
Han er kunnskapsrik, grundig og empatisk.

Utrolig dyktig!

Lege: Øyvind Steen-Nøringset Skrevet

Veldig kunnskapsrik og hyggelig.
Alltid forståelsesfull og tar seg tid.
Beste fastlegen jeg har hatt.