Sophia Kaushal

Autorisasjon (2017)

Sophia Kaushal er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sophia Kaushal

Omsorgsfull, lyttende, ivaretatt

Sophia er varm, omsorgsfull, lyttende og veldig flink. Vi føler oss svært godt ivaretatt når vi har vært hos henne.
Hun følger opp og gir oss veldig god informasjon.

Dyktig og positiv

Dyktig og positiv
Jeg har hatt Sophia som min fastlege siden 2022. Hun er veldig dyktig og tillitsfull. Tar seg god til å lytte, forstå og henviser videre. Hører på hva du har å si uten å sitte bare på dataskjermen. Føler meg veldig godt ivaretatt. Anbefales.

Fantastisk med barn

Sophia er legen vår. Mine barn er trygge hos henne. Hun bruker alltid tid til å lytte. Fantastisk med barn. Jeg anbefaler denne legen på det sterkeste.

Lett irritabel og sur om tilbakemelding, eller spmørsmål.

Veldig urettferdig behandling, mangler kunnskap om ekstremt mye, rett og slett frekk. Anbefales ikke, sjeldent man faktisk får noe hjelp til å finne ut av hva som er galt.

Du og jeg vet akkurat hva våre samtaler handlet om. Håper du lar helsevesenet hjelpe deg. Ønsker deg lykke til videre. Ta være på deg seg.

Besvart av Sophia Kaushal

Lite kunnskap

Jeg har følt at denne legen har svært lite kunnskap om sykdomslære. Får aldri svar på problemene mine og i tillegg ble jeg ikke tatt på alvor. Jeg ble behandlet som om jeg ville bli syk selv om jeg ikke er syk mente legen. Endte opp med å bytte fastlege da jeg ikke følte meg trygg på henne og hennes kunnskap.

Veldig leit å lese at du opplevde våre samtaler på denne måten. Sitter selvfølgelig med en helt annen opplevelse. Jeg har alltid prøvd å lytte og svare på spørsmålene dine på en faglig forsvarlig måte. Siste konsultasjonen dreide seg om en bestemt diagnose som du ønsker som nødvendigvis ikke trenger å være årsaken til dine symptomer. Håper du lar din neste lege utrede deg for det du virkelig trenger hjelp med slik at du får riktig behandling. Ønsker deg lykke til videre.

Besvart av Sophia Kaushal