Øyvind Steen-Nøringset

Stasjonsveien 4 0776 Oslo
Tlf: 23 22 21 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Øyvind Steen-Nøringset er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Øyvind Steen-Nøringset

Veldig fornøyd med min fastlege

Evne til å høre på pasienten, kort og konsis.
Jeg har alltid fått god hjelp de få gangene jeg har trengt et legebesøk.
Meget enkel å forholde seg til. Veldig fornøyd med min fastlege.

Fantastisk!

Han er en fantastisk lege. Det hender jeg må vente litt men det er fordi Dr.Steen lytter til sine pasienter og gir pasientene tid til å komme med sine spørsmål og bekymringer. Han gir alltid et svar. Og til slutt spør han altid om jeg har flere spørsmål eller om det er noe mer han kan hjelpe meg med. Han besitter en enorm kunnskap! Han er et leksikon. Han har mye kunnskap om mennesket. Jeg kunne skrevet mange sider med ros og om hvor flink han er.

Beste legen jeg har hatt

Vil si meg enig i alle positive vurderinger som allrede re skrevet. Steen-Nøringset har vært og er til uvurderlig hjelp og støtte for meg. Etter over 30 år som pleier i helsevesenet har jeg truffet mange men sjelden en som tar seg tid til å lytte og deretter vurdere som han.

Verdens beste lege!

Har hatt mange leger men aldri en som han, en utrolig dyktig og flink lege, som tar seg tid til deg, man føler at man blir hørt og sett! Alltid blid og hjelpsom.

Dyktig lege

Jeg har brukt denne legen i flere år og kan anbefale han til alle som vil gå til bruke han.

Svært dyktig lege og har bred erfaring i sitt yrke.

Helt topp

Klart beste fastlegen jeg har gått til. Responsiv, forståelsesfull og dyktig. Har vært hos han minst 15 ganger med egne eller mine barns plager og har alltid vært meget fornøyd.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Han er oppdatert, forståelsesfull, effektiv, og tilgjengelig. Lett å snakke åpent og ærlig med om hva enn det skulle være, og man føler man blir tatt på alvor.

Jeg har fått svar og hjelp samme dag hver gang jeg har trengt det, om det så har vært en sms kl 22 på kvelden.

Den mest forståelsesfulle og engasjerte legen jeg har gått til.

Hos Øyvind blir jeg alltid sett, han har min fulle tillit og jeg føler meg i trygge hender når jeg er hos han.

Han er en veldig dyktig lege, hyggelig og omtenksom. Lytter og stiller gode oppfølgende spørsmål som gir en opplevelse av at en blir hørt og tatt på alvor. Anbefaler Øyvind på det sterkeste.

Den beste legen

Øyvind var kunnskapsrik, effektiv, dyktig og solid i det han gjorde, og han tok seg tid til å behandle samtlige forhold som jeg hadde samlet opp det siste året. Øyvind er så grundig i sitt virke at det kan gå litt ut over klokken når han har pasienter som undertegnede, men til gjengjeld vier han alle pasientene sine det samme privilegiet, så man får bære over seg at ventetiden kan bli lengre enn planlagt, og sette av god tid til eventuelle forsinkelser. Øyvind var tålmodig og god til å gi råd og veiledning, og han utstrålte en varme og empati. Øyvind er den beste legen jeg har møtt.

Den beste legen

Øyvind er en helt fantastisk lege, han er hyggelig, omtenksom, tillitsfull og tar seg tid til å lytte og hjelpe deg.

De andre jeg har vert i kontakt med som jobber på kontoret er ikke alltid like hyggelige og kan være litt gretne i telefonen etc., men Øyvind veier sånn opp at det ikke gjør så mye.

Hadde blitt veldig glad om de kunne skaffet mulighet for elektronisk resept.

Empatisk, imøtekommende og handlekraftig

Denne legen anbefales på det varmeste, spesielt dersom du sliter med noe psykisk. Han møter deg med verdighet, lytter og følger opp. Han tar seg god tid dersom det er nødvendig. Det eneste minuset er at han ofte er forsinket av den grunn.

En Pålitelig Rådgiver Som Overgår Forventningene

Øyvind Steen-Nøringset er omsorgsfull og faglig dyktig fastlegen som er flink med å:

- lytte til hva som skjer i livet ditt, din medisinske historie og symptomer
- følge opp diagnoser og laboratorieprøver
- identifisere underliggende årsaker til synlige symptomer
- foreskrive en handlingsplan for å løse problemer
- bry seg om deg og din familie

Meningen er basert på tidligere erfaring med fire fastleger og titus avtaler med spesialiserte leger.

Det kan bli lang ventetid på kontor, men kun fordi han fokuserer på å hjelpe løse pasientens problem, ikke minutter.

Svært fornøyd

Øyvind har en solid erfaring - bl.a. gjennom flere år ved Oslo Legevakt - som han bruker meget profesjonelt til å behandle hva det måtte være. Han har en svært vennlig og samtidig meget konkret behandling av meg som pasient.
Vennlig hilsen

Grundig og veldig god til å lytte

Etter snart to år med Øyvind som fastlege vil eg gjerne få sagt at han er ein veldig god fastlege. Han tar seg tid til å lytte, og han følger opp med undersøkelser og henvisninger. Han gir gode råd og er lett å spørre.

Fenomenal lege

Serviceinnstilt lege, hyggelig og bryr seg virkelig om pasientene. Han har et oppriktig ønske om å gjøre deg bedre.

Vil benytte han som fastlege selv om det er andre legesenter som er nærmere min bostedsadresse.

en av de beste legene jeg har hatt ;)

Det eneste dårlig er at jeg har måttet vente lenge før jeg kommer inn... Men han er veldig dyktig og alle i min familie har Øyvind som våres lege... Vi stoler på ham ;)

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd

Jeg er ikke en person som blir mye syk, og når jeg først blir syk er det sjeldent noe verre enn en vanlig forkjølelse. Likevel har jeg til tider vært bekymret for at noe litt verre kan ha feilet meg og dratt til legen for å få en diagnose. Jeg har opplevd at leger har himlet med øynene til foreldrene mine, fortalt meg at jeg har innbilt meg symptomer og gjort meg flau over å ha oppsøkt lege til å begynne med.

Dette har jeg aldri opplevd med Øyvind. Jeg hadde min første time med han for nesten et år siden. Jeg hadde gruet meg til legetimen siden jeg visste at problemet jeg oppsøkte han for var noe overfladisk og mest sannsynlig selvforsynt. Men da jeg forlot kontoret hans etter timen kunne jeg ikke vært mer fornøyd. Han hadde lyttet til plagene mine, diskutert mulige årsaker med meg og beroet meg ved å bekrefte at plagene mine kun var midlertidige konsekvenser av økt stress og en reduksjon av fysisk aktivitet i hverdagen min.

Øyvind er en kompetent og forståelsesfull lege, som ikke minst bryr seg om pasientene sine. Jeg har kunnet ringe han med spørsmål i ettertid, og han har alltid hjulpet meg med god vilje.

Iron man

Friendly, approachable, proactive and knowledgeable. He doesn't only ask but he also explains. I am grateful my sister recommended him as my doctor because my previous doctor didn't seem to care for her patients at all. Why Iron man? He kinda resembles Tony Starks :-)

Meget bra.

Profesjonell, lett tilgjengelig og særdeles løsningsorientert.
Dette er en relativt ung lege som er oppdatert på nye behandlingsformer og medisiner.
Han virker svært effektiv og får behandlingstiden ned uten å miste den personlige servicen som er nødvendig for å opprettholde tilliten til sine pasienter.