Øyvind Steen-Nøringset

Slemdal Legesenter
Stasjonsveien 4 0776 Oslo
Øyvind Steen-Nøringset er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Øyvind Steen-Nøringset

Den mest forståelsesfulle og engasjerte legen jeg har gått til.

Hos Øyvind blir jeg alltid sett, han har min fulle tillit og jeg føler meg i trygge hender når jeg er hos han.

Han er en veldig dyktig lege, hyggelig og omtenksom. Lytter og stiller gode oppfølgende spørsmål som gir en opplevelse av at en blir hørt og tatt på alvor. Anbefaler Øyvind på det sterkeste.

Den beste legen

Øyvind var kunnskapsrik, effektiv, dyktig og solid i det han gjorde, og han tok seg tid til å behandle samtlige forhold som jeg hadde samlet opp det siste året. Øyvind er så grundig i sitt virke at det kan gå litt ut over klokken når han har pasienter som undertegnede, men til gjengjeld vier han alle pasientene sine det samme privilegiet, så man får bære over seg at ventetiden kan bli lengre enn planlagt, og sette av god tid til eventuelle forsinkelser. Øyvind var tålmodig og god til å gi råd og veiledning, og han utstrålte en varme og empati. Øyvind er den beste legen jeg har møtt.

Den beste legen

Øyvind er en helt fantastisk lege, han er hyggelig, omtenksom, tillitsfull og tar seg tid til å lytte og hjelpe deg.

De andre jeg har vert i kontakt med som jobber på kontoret er ikke alltid like hyggelige og kan være litt gretne i telefonen etc., men Øyvind veier sånn opp at det ikke gjør så mye.

Hadde blitt veldig glad om de kunne skaffet mulighet for elektronisk resept.

Empatisk, imøtekommende og handlekraftig

Denne legen anbefales på det varmeste, spesielt dersom du sliter med noe psykisk. Han møter deg med verdighet, lytter og følger opp. Han tar seg god tid dersom det er nødvendig. Det eneste minuset er at han ofte er forsinket av den grunn.