Øyvind Steen-Nøringset

Slemdal Legesenter

2009

0 av 1950

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Slemdal Legesenter Telefonnummer23 22 21 0023 22 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stasjonsveien 4 0776 Oslo
Øyvind Steen-Nøringset er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Øyvind Steen-Nøringset

Kunnskapsrik lege med god personlig kompetanse.

Min nåværende fastlege tok over for en meget fantastisk og gode lege som sluttet pga tvungen pensjon. Min nye lege er også fantastisk. Imøtekommende, kunnskapsrik og god personlig kompetanse. Følger opp detaljert. Gode spørsmål. Viser initiativ. Veldig fornøyd.

Grundig og hensynsfull

Bare positive opplevelser. Legen tar initiativ til å få meg grundigere undersøkt av spesialistleger og til å legge inn prøver spesialistundersøkelser for å sjekke min medisinske tilstand. Legen tar seg tid til å gi meg omfattende forklaringer.

En lege som tar seg tid

Han hører på pasienten og henviser til spesialister i tvilstilfeller. Ikke så lang ventetid for å få time, heller.

Tar seg tid og lytter

Øyvind er den beste fastlegen familien har hatt. Han tar seg tid og lytter. Han spør også hvordan det går med de andre i familien når man er der.

Utrolig flink med barn!

Den beste fastlegen familien har hatt. Tar seg tid til å undersøke hva som er problemet og eventuelt får deg videre til specialist. Utrolig dyktig