Øyvind Steen-Nøringset

Stasjonsveien 4 0776 Oslo
Øyvind Steen-Nøringset er en av 531 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Øyvind Steen-Nøringset

Helt topp

Klart beste fastlegen jeg har gått til. Responsiv, forståelsesfull og dyktig. Har vært hos han minst 15 ganger med egne eller mine barns plager og har alltid vært meget fornøyd.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Han er oppdatert, forståelsesfull, effektiv, og tilgjengelig. Lett å snakke åpent og ærlig med om hva enn det skulle være, og man føler man blir tatt på alvor.

Jeg har fått svar og hjelp samme dag hver gang jeg har trengt det, om det så har vært en sms kl 22 på kvelden.

Den mest forståelsesfulle og engasjerte legen jeg har gått til.

Hos Øyvind blir jeg alltid sett, han har min fulle tillit og jeg føler meg i trygge hender når jeg er hos han.

Han er en veldig dyktig lege, hyggelig og omtenksom. Lytter og stiller gode oppfølgende spørsmål som gir en opplevelse av at en blir hørt og tatt på alvor. Anbefaler Øyvind på det sterkeste.

Den beste legen

Øyvind var kunnskapsrik, effektiv, dyktig og solid i det han gjorde, og han tok seg tid til å behandle samtlige forhold som jeg hadde samlet opp det siste året. Øyvind er så grundig i sitt virke at det kan gå litt ut over klokken når han har pasienter som undertegnede, men til gjengjeld vier han alle pasientene sine det samme privilegiet, så man får bære over seg at ventetiden kan bli lengre enn planlagt, og sette av god tid til eventuelle forsinkelser. Øyvind var tålmodig og god til å gi råd og veiledning, og han utstrålte en varme og empati. Øyvind er den beste legen jeg har møtt.