Øyvind Steen-Nøringset

Slemdal Legesenter

2009

0 av 1950

Slemdal Legesenter Telefonnummer23 22 21 0023 22 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stasjonsveien 4 0776 Oslo
Øyvind Steen-Nøringset er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Øyvind Steen-Nøringset

Utrolig flink med barn!

Den beste fastlegen familien har hatt. Tar seg tid til å undersøke hva som er problemet og eventuelt får deg videre til specialist. Utrolig dyktig

Utrolig dyktig fastlege

En av de beste legene jeg har vært hos. Alltid opptatt av å gjøre så mye som mulig for sine pasienter, og svært empatisk og kunnskapsrik. Anbefales på det sterkeste som fastlege!

Følger virkelig opp! Veldig god lege!

Steen-Nøringset er en av de beste legene jeg har møtt! Det er en til og han er kommunelege i Nord, og husket navnet mitt selv om jeg ikke hadde vert der på over 30 år... Øyvind Steen-Nøringset er i samme kategori!! Jeg blir alltid møtt med et smil, og en god energi! Han tar seg tid til å lytte, og skriver raskt på dataen, i motsettning til mange andre leger jeg har hatt. Han sender sms om det er noe spesielt, og han dømmer deg ikke uansett!
Til tider er det vanskelig å få bestillt time, fordi det mangler folk på kontoret, men Steen-Nøringset og den andre legen tar jobben, og svarer selv, og tar alle blodprøver selv, hvis de ikke har noen til å hjelpe seg.

Til å stole på

Etter å ha hatt Øyvind som fastlege i ca to år, hadde jeg en del plager som kunne tyde på tarmkreft. Da resultatet av undersøkelsene kom, fikk jeg øyeblikkelig et lite brev fra ham hvor det sto (etter hukommelsen): "Magen er helt i orden!" Det virket som om han var like glad som meg! For en lege!

Enestående lege.

Etter utallige besøk, med diverse problematikk, blir jeg alltid møtt med forståelse, gode råd og en ekstrem vilje for å få ting til. Han tar alltid problematikken på alvor og de blir ordnet opp i med en gang. Om han bruker ti minutter over tiden sin, så virker det ikke engang som at han registrerer det. Han er en enestående lege, med en sterk faglig kompetanse, som gjør alt han kan for at pasientene hans skal ha det bra.
Jeg har prøvd å komme på konstruktiv kritikk, men det er ingen å melde.