Øyvind Steen-Nøringset

Slemdal Legesenter
Stasjonsveien 4 0776 Oslo
Øyvind Steen-Nøringset er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Øyvind Steen-Nøringset

Topp lege for hele familien

Hele familien liker Doktor Steen. Vi har gått til ham i tre år nå. Og han har hjulpet både voksne og barn med stort og smått, alltid med vennlighet og iver. Ofte lang venting på venterommet, men det er fordi han gir hver pasient den tiden de trenger så vi tar høyde for det når vi skal dit. Spør til og med "Var det noe mer?" til slutt selvom vi har gått over tiden.

Beste legen jeg har hatt

Vil si meg enig i alle positive vurderinger som allrede re skrevet. Steen-Nøringset har vært og er til uvurderlig hjelp og støtte for meg. Etter over 30 år som pleier i helsevesenet har jeg truffet mange men sjelden en som tar seg tid til å lytte og deretter vurdere som han.

Verdens beste lege!

Har hatt mange leger men aldri en som han, en utrolig dyktig og flink lege, som tar seg tid til deg, man føler at man blir hørt og sett! Alltid blid og hjelpsom.

Dyktig lege

Jeg har brukt denne legen i flere år og kan anbefale han til alle som vil gå til bruke han.

Svært dyktig lege og har bred erfaring i sitt yrke.

Helt topp

Klart beste fastlegen jeg har gått til. Responsiv, forståelsesfull og dyktig. Har vært hos han minst 15 ganger med egne eller mine barns plager og har alltid vært meget fornøyd.