Kremmergården Legesenter

Notenesgata 6 6002 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Kremmergården Legesenter

Den beste legen jeg har møtt!

Lege: Eirik Solbakken Rødset Skrevet

Rolig, imøtekommende, tar meg på alvor, svarer raskt, tillitsfull og en god dose humor!
Er aldri redd for å henvende meg til Eirik, da han alltid er imøtekommende og ivaretakende!

Bra

Lege: Liv Inger Ryste Skrevet

Synes hun forstår folk bra, behagelig måte å møte pasienter på, virker samvittighetsfull i jobben sin. Hun lytter til det man sier og skriver på datamaskinen etterpå, det er bra. En gang jeg kom med forslag til egen helse ble hun fornærmet og frekk, der synes jeg mannlige leger ved legesenteret gir meg gode svar på spørsmål og ikke blir sur og frekk.

Effektiv og dyktig

Lege: Liv Inger Ryste Skrevet

Har hatt Liv Inger som fastlege noen år nå og er veldig fornøyd. Hun er effektiv, lytter til hva jeg sier, tar meg på alvor og er kjapp i måten hun arbeider på mpt. henvisninger og prøvesvar. Liv Inger ringer tilbake om jeg har ringt legekontoret. Hun er lett å få time med, både hastetime og vanlig time. Liv Inger er også tålmodig, lett å snakke med og flink med barn. Opplever henne som en gjennomført flink lege.

God og trygg

Lege: Eirik Solbakken Rødset Skrevet

Til tross for ung alder fremstår legen trygg i rollen sin og tør å konfrontere pasienter med egen påvirkning på helse.

ok

Lege: Liv Inger Ryste Skrevet

Flink med folk og flink og følge opp pasientene sine. Har en tendens til å oppfatte spørsmål som personlig kritikk, og burde kanskje jobbe litt med det.