Jørn Hetzger

Autorisasjon (1993)

Jørn Hetzger er en av 58 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Jørn Hetzger

Tilbakemelding

Jeg hadde time i dag kl. 12.30. Etter å ha ventet i 15 minutter gikk jeg min vei. Ingen i resepsjonen. Matpause? Jeg så at du forlot kontoret noen minutter før min time. Jeg bebreider ikke deg, for jeg har et godt forhold til deg. Men la ikke din kontordame avtale time med deg når dere skal ha pause!!
Jeg hadde flere avtaler, så jeg måtte gå - beklager.
[Navn fjernet av moderator]

Streng og rettferdig.

En flott og empatisk lege. Har hatt han som fastlege i 22 år.Alltid pålitelig og tar kontakt ved forespørsel.Hvem skal jeg kunne stole på når han går av engang?

Seriøs, hyggelig, rask og effektiv

Har hatt han som fastlege i 15 år. Lytter til hva jeg har å si , tar pasientene sine seriøst og viser med følelse.
En kjernekar, gruer meg til den dagen han slutter og jeg må finne meg en ny lege.
Tenk om alle leger var som han!!

Trygg og kunnskapsrik

Har alltid vært trygt og godt å komme til han. Han har bestandig funnet ut hva som feiler og hjulpet meg. Føler meg veldig godt ivaretatt. Beste legen!

Profesjonell lege som kan å kommunisere

Jørn Hetzger er en utrolig flink lege. Han lytter, stiller spørsmål og tar seg den tiden han trenger for å hjelpe deg. Jeg har alltid følt at jeg er i trygge hender.

Da jeg flyttet fra Ålesund til Oslo tok det meg 3 år å skifte lege. Jeg prioriterte å fly til Ålesund ifm legebesøk fremfor å måtte bytte lege - det sier litt om hvor flink han er!