Jørn Hetzger

Klipra legesenter

1993

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Klipra legesenter
Fjellgaten 49 6003 Ålesund
Tlf: 70 16 30 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jørn Hetzger er en av 43 fastleger i Ålesund

1 vurdering

Siste vurderinger av Jørn Hetzger

Dyktig lege

Opplever alltid å bli tatt på alvor. Er legen usikker henviser han videre til spesialist. Dette gir trygghet.

Handlekraftig og dyktig

Meget profesjonell og dyktig lege. Han er effektiv og du kan føle deg trygg på god og sikker behandling. Her trenger du ikke vite hva som feiler deg for å få korrekt hjelp. Han følger med i tiden og er oppdatert på nye regler, medisiner og databruk. Kunne aldri tenkt meg å bytte!

Utrolig dyktig

Jørn Hetzger er en utrolig dyktig lege. Han kan virkelig jobben sin og er en medmenneskelig lege. Er flink å lytte og hjelpe. Hele vår familie er hos ham. Kommer aldri til å bytte! En lege som virkelig er flink!

Utrolig

Jørn Hetzger er utrolig dyktig! Jeg opplever at han tar seg godt tid, og faktisk bryr seg om pasientene sine.

meget skuffende

Han har dårlig tid.
har du spørsmål så sitter du igjen med flere enn hva du kom med.
Han tror han kan alt og vet alt og hvis du har din tvil så forsvinner den ikke etter en samtal med han.
ofte så gruer jeg meg til å komme til han fordi du vet ikke hvilket humør han er i.
Han er sarkastisk og kan til tider være frekk og forstår ikke alltid pasienten behov for forståelse .ydmykhet er nok ukjent for han og behandler deg ikke med respekt hvis de er noe som feiler deg som han ikke forstår seg på.
og servicen på de kontordamme kunne vært mye bedre. de er frekke lite hygglig og tiltider snerpete.