Eline Redner Tverran

Eline Redner Tverran er tannlege i Ringerike

Siste vurderinger av Eline Redner Tverran

Fantastisk førsteinntrykk

Klinikk: Sentrumstannlegene Hønefoss Skrevet

Til tross for min tannlegeskrekk og tannplager sitter jeg igjen med kun positivitet etter første tannlegebesøk hos Eline. Ei blid, rolig, imøtekommende og virker svært dyktig! Dette er en tannlege som virkelig anbefales å ta en tur til. Koselig lite lokale, hyggelig møte fra første stund med ett smil fra resepsjonisten også. Dette er ei jeg kommer til å benytte meg av fremover i tid!

Helt fantastisk tannlege

Klinikk: Tannlegene i Vesterngaten Skrevet

Finnes ikke noe mere behagelig tannlege enn Eline. Forklarer hele tiden hva hun gjør, lytter til pasientene og er bare helt fantastisk på alle måter. Har operert noen ganger i munn fra før og "liker ikke" så godt tannleger, men Eline har gjort at jeg er mye mindre bekymra.

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Tannlege Eline Redner Tverran Skrevet

Jeg hadde moderat tannlegeskrekk på grunn av mange dårlige opplevelser før jeg fant Eline. Hun kurerte angsten min i løpet av første time. Jeg har aldri hatt en tannlege som er så hyggelig, forsiktig og flink til å informere om hva hun gjør.
Jeg slapper virkelig av i stolen når jeg er hos henne og føler meg trygg. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle glede meg til tannlegetimen, men sånn er det nå :)

Har vært hos henne både på avd. Helgelandsmoen og i Vesterngaten. Jeg foretrekker Helgelandsmoen fordi det er topp moderne utstyr og flotte lokaler. Alle tannleger og medarbeidere jeg har møtt der har vært kjempeflinke og hyggelige. Anbefales på det varmeste.

Wow!

Klinikk: Tannlegene i Vesterngaten Skrevet

Elise er den beste tannlegen jeg har vært borti. Rolig, forklarende, imøtekommende. Jeg tror helt ærlig at hun er det hyggeligste mennesket jeg har møtt innen "helse". Hadde litt tannlegeskrekk før jeg dro hit. Men det var borte etter første time. Kjempehyggelige damer i resepsjonen også. Vil virkelig ditt beste.

Dyktig tannlege

Klinikk: Tannlegene i Vesterngaten Skrevet

Hun er en tålmodig, rolig og behagelig person som alltid får deg til å føle deg vel. Tar seg god tid, forklarer hele tiden hva hun gjør, og er veldig oppmerksom på hvordan du har det. Anbefaler henne på det sterkeste.