Groruddalen Legekontor

Bergensveien 4 0958 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Groruddalen Legekontor

Trygg og kunnskapsrik!

Lege: Norin Malik Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med Norin som min fastlege. Hun er en blid lege som er trygg, varm og imøtekommende, dyktig i jobben sin, og veldig nøye. Hun lytter og er flink til å forklare. Jeg anbefaler Norin på det varmeste! Kun 5 min forsinket ellers er hun punktlig :)

Usikker

Lege: Shaista Anwar Skrevet

Opplevde legen som hyggelig og søt. Men for dårlig til og ta egenvurdering. Og med det mener jeg at alt måtte komme fra spesialister selv når det ikke var nødvendig. Opplevde flere ganger at hun heller ikke gjorde det som var anbefalt fra spesialisthelsetjeneste. Hadde ikke tillit til pasient og det pasien sa. Derimot var hun veldig flink til og bruke god tid og følte at hun hørte. Dessverre hjalp ikke det stort. Er også utfordrende og ringe for timebestilling da flere ikke er gode nok i norsk og ikke forstår hva som blir sagt. Kunne også gå 3 dager før man kunne få time. Kan hende Sahista Anwar har potensiale på sikt. Men igjen må jeg understreke hvor søt og hyggelig hun er. Og kan sikkert være en «grei-nok» lege om journalen ikke er for vansklig.

Uprofesjonell og uopplyst

Lege: Shaista Anwar Skrevet

Var med til denne legen som ledsager. Hun fokuserte mer på pasientens alder enn fysiske helse. Hører ikke etter når vi forklarer at pasienten ofte ikke klarer hverdagslige gjøremål som å dusje og foreslår heller å fullføre en bachelor.
Vil ikke skrive enkle vurderinger uten å henvise videre til spesialister.

Flink lege, tidvis litt tregt forværelse

Lege: Shaista Anwar Skrevet

Dr. Anwar er en flink lege som jeg ikke har noe å utsette på. Av og til kan det være litt tregt på forværelset og noen misforståelser, men ikke noe kritisk.

Holder ikke mål.

Lege: Shaista Anwar Skrevet

Legesekretærene i skranken holder ikke mål. De kan ikke godt nok norsk og det blir mange misforståelser og det kan gå ut over liv og helse.
Shaista er grei nok, men venteværelset trenger en grundig vask.