Abdulkadir Mahamed Ahmed

Autorisasjon (2013)

Abdulkadir Mahamed Ahmed er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Abdulkadir Mahamed Ahmed

Meget fornøyd

Følte meg ganske ivaretatt. Han er en veldig hyggelig, og flink lege som hører på hva du har å si, jeg fikk ett inntrykk bare av første time at han virkelig vil hjelpe til. Vente tiden er litt lenger, men det er fordi han tar seg god tid til å høre på pasienter har å si å dette er helt ok.

Han er perfekt med alle pasientet med alle pasienter.Det som er viktigste han er veldig orofesionelt.

Flink lege og hyggelige sekretærer!

Ahmed er en flink lege som tar seg god tid til å lytte på deg og hjelper deg med dine problemstillinger. Du føler deg ivaretatt av denne legen. Eneste ulempen er lang ventetid i venteværelset, men ellers anbefaler jeg han på det sterkeste!👍🏻
Hyggelige personalet som sitter i resepsjonen, hjelpsomme og profesjonelle. Har heller aldri måttet sitte lenge i telefonkø, noe som var et stort problem på det forrige legekontoret jeg gikk til, så 10/10👍🏻

Beste legen i Groruddalen !!

Både jeg og samboer har brukt Mohamad i et par år nå, og er kjempefornøyd. Dette er en lege som fortsatt tar seg tid til å lytte til tross for at han har en stressende hverdag. Vi føler oss meget godt ivaretatt av denne legen. Kan bare anbefale han til alle som ønsker en fleksibel, trygg, og meget hyggelig lege.

Møter pasienten på en god og empatisk måte.

Lett å snakke med. Viser interesse for pasientens sak. Gjennomgår tidligere historikk og epikrise på en grundig måte. Gir klare råd.