Fastlegene AS

Strandparken 3-5 3187 Horten

Siste vurderinger av behandlere ved Fastlegene AS

Hyggelig nok..

Lege: Harald Edvard Mølmen Skrevet

Stort sett hyggelig med untak av nedlatende snakk en gang. Føler at jeg ikke blir tatt seriøst.. Vurderer å finne ny lege.
Kontordamene er hyggelige, noe helt annet enn de som jobbet der før.

Rett og slett en topp lege!

Lege: Harald Edvard Mølmen Skrevet

Jeg bor ganske langt unna kontoret til Dr. Mølmen etter å ha flyttet for et års tid siden, men har valgt å fortsette hos ham rett og slett fordi jeg føler meg trygg og ivaretatt der. Mølmen gir meg følelsen av å bli forstått, og ikke minst så har han alltid gitt meg råd som har løst problemene jeg har kommet med.
Anbefales absolutt:)

Anbefales på det sterkeste

Lege: Harald Edvard Mølmen Skrevet

Jeg er så glad for at jeg endelig fant en lege som er interessert i pasientene. Han er fantastisk med pasientene. I tillegg fulgte han opp min mor med jevnlige hjemmebesøk fram til slutten. Han møter pasientene med respekt. Det er ågså trivelig damer på forværelse. Dr. Mølmen annbefales til pasienter.

Svært dyktig lege

Lege: Harald Edvard Mølmen Skrevet

Empatisk og svært dyktig lege!
Lytter og viser interesse for pasientene. Er nok upopulær blant de som bare ønsker resepter. Hjalp meg i en vanskelig fase.

Styr unna!

Lege: Harald Edvard Mølmen Skrevet

Useriøs lege på et totalt useriøst legekontor. Kom til legen på det ene tidspunktet jeg virkelig trengte hjelp til en sykdom, men ble snakket nedlatende til og avvist. Dro til et annet legekontor i fylket og fikk hjelp med en gang.