Bekkefaret Legesenter

Torgveien 15 C 4016 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Bekkefaret Legesenter

Arrogant og nedlatende

Lege: Linn Mari Vatsvåg Skrevet

Ble møtt med en nedlatende og arrogant holdning da jeg trengte hjelp etter komplikasjoner etter operasjon. Opplevde ikke at hun tar kvinnesykdommer på alvor eller lytter til pasienten i det hele tatt.

Respektløs og frekk

Lege: Linn Mari Vatsvåg Skrevet

Har aldri opplevd at hun har tatt meg på alvor. Har opplevd under en celleprøve at hun ba meg gjentakende om å skynde meg da jeg kledde av og på meg. Bruker lang tid på noen pasienter mens hu prøver å hente inn tiden på andre hvor hun omtrent dytter deg ut av døren. Fraråder på det sterkeste å velge henne som fastlege.

Svært bra

Lege: Espen Grimstad Skrevet

Ny fastlege for meg. Svært fornøyd etter første besøk. Han hadde lest seg opp i journal og tross mye info rakk vi å gå gjennom alt på en halvtime.
Behagelig, vennlig og kompetent og jeg opplevde meg tatt på alvor/respektert.
Rask ekspedering ved fornying av resepter.
Kan anbefales.

Trygg og kunnskaosrik

Lege: Espen Grimstad Skrevet

Espen er en fantastisk lege. Han følger en nøye opp. Depresjon han ringer meg tar meg inn på time. Hjelper meg veldig mye. Beste fastlege jeg har hatt. Han er veldig flink kunnskapsrik. Tar en på alvor koslig rolig blid lege. En dyktig lege. Anbefaler Veldig Espen som fastlege. Omslrgsfull flink lege

Flink lege

Lege: Espen Grimstad Skrevet

Imøtekommende, lyttende, flink og seriøs. Gir deg tid, og lytter. Veldig fornøyd med han som lege.

På laboratoriet er det litt rom for forbedringer når det kommer til blodprøvetaking.