Stavanger Legesenter Al-Gebory

Lagårdsveien 91 4010 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Stavanger Legesenter Al-Gebory

Lyttende og nøye

Lege: Hamed Al-Gebory Skrevet

Skjønner ikke helt den dårlige kritikken av denne legen.
Jeg opplever han både som flink, nøyaktig og profesjonell. Klart det kan bli venting noen ganger på et legekontor da legene ikke alltid vet hvilke problemer en pasient kommer innn med. Det med litt venting er det på alle legekontorer, men synes absolutt ikke det er mye venting på dette legekontoret.
Synes også at det er lett å kommunisere med legen. Synes det er helt feil å si at han kommuniserer dårlig på norsk. Jeg er norsklærer så jeg vet hva jeg snakker om.

Bytt lege!

Lege: Hamed Al-Gebory Skrevet

Vær så snill, bytt til en annen lege! Han hører ikke på dere, han har aldri tid til pasientene, Man venter i en evighet i resesjonen, han er aldri presis, så regn med en time ekstra ventetid.

Uviten lege

Lege: Hamed Al-Gebory Skrevet

Anbefaler alle til å ikke velge/bytte han som fastlege. Han er helt uviten i tillegg til alt snakker han veldig dårlig norsk!

Anbefales ikke

Lege: Hamed Al-Gebory Skrevet

Jeg kan ikke forstå at folk syns denne legen er sympatisk, jeg har opplevd absolutt det motsatte. Jeg ble ikke tatt på alvor og det virker som legen avhører meg som pasient. Han klager på tiden jeg bruker hos han og fikk meg til å betale selv om jeg hadde frikort. Jeg prøver å unngå denne legen mest mulig for det er nifst og skremmende å sitte der. Jeg kan ikke vurdere om han er medisinsk flink for han har ikke gjort noe annet enn å fordømme og kjefte på.

Sympatisk og profesjonell

Lege: Hamed Al-Gebory Skrevet

Bra på att lyssna och att vara saklig i samtal. Upplevdes som empatisk och kompetent. Jag fick den hjälp jag behövde.