Hafslundsøy Legesenter

Helgebyveien 2 1734 Hafslundsøy

Siste vurderinger av behandlere ved Hafslundsøy Legesenter

Beste legen jeg hatt.

Lege: Lasse Vilhelm Nilsen Skrevet

Lasse er en god og oppriktig lege.Tar seg tid når han må.Henviser videre når han skal.Forståelsesfull og tar tak i ting.Føler meg fullstendig trygg og ivaretatt av Lasse😊

Ærlig og oppriktig

Lege: Lasse Vilhelm Nilsen Skrevet

Hyggelig lege som samhandler godt med pasienten Ærlig og oppriktig. Effektiv, henviser pasienten videre dersom nødvendig. Veldig godt fornøyd.

Svarer ikke på henvendelser, arrogant og overkjørende.

Lege: Lasse Vilhelm Nilsen Skrevet

Det er ikke lov etter forskriftene å skrive noe lenger.. så utdypet dette får man ikke.

Det er synd, for dette er en lege som i hvertfall ikke anbefales av oss. Synd å skulle se dette først etter at man har byttet fastlege.

Gir derfor ett svært misvisende bilde, når det bare står positive omtaler av legen.

Hjelpsom og forståelsesfull

Lege: Lasse Vilhelm Nilsen Skrevet

Lasse har strukket seg langt for å hjelpe mange medlemmer i vår familie, og har god oversikt over andre instanser som kan bistå. Ikke redd for å henvise videre. Sympatisk, ærlig og menneskelig :)

Trygg og flott lege!

Lege: Lasse Vilhelm Nilsen Skrevet

Viser alltid omsorg og forsåelse. Henviser videre raskt og kommer alltid med gode løsninger i samråd med pasient. Føler seg trygg og ivaretatt hos Lasse. Får time på dagen dersom det er noe og aldri ventetid, gode alle sammen på Hafslundsøy legekontor!