Madlaklinikken AS

Madlakrossen 9 4042 Hafrsfjord

Siste vurderinger av behandlere ved Madlaklinikken AS

Uinteressert og bryr seg ikke

Lege: William Anthony Tanaruno Skrevet

Viser veldig lite interesse og tar ikke deg på alvor. Kan ikke si heller at han er dyktig og kunnskapsrik.

Dårlig kommunikasjon

Lege: Mojtaba Ershadi Skrevet

Dårlig organisert. Må purre på å få svar. Tar lite tid til pasienten. Gir feil informasjon. Dårlig til å kommunisere.

Dyktig og kunnskapsrik

Lege: Anders Drabløs Bostad Skrevet

Dr. Bostad har vært min fastlege siden 2012 og jeg har hele tiden vært veldig fornøyd med jobben han gjør. Han er flink til å lytte og jeg føler alltid at han tar den tid som trengs for at jeg skal bli ivaretatt. Jeg føler at hans faglige nivå ligger langt over gjennomsnittet og jeg har aldri tvilt på hans råd eller anbefalinger.

Dårlig pasientkontakt

Lege: William Anthony Tanaruno Skrevet

Legen virker fraværende under timen, og virker helt uinteressert. Sier generelt veldig lite. De få spørsmålene som ble stilt angående mitt besøk var også veldig diffuse og vanskelig å tolke hva han mente. Da jeg spurte om en presisering ble jeg møtt med samme formulering. Satt større deler av konsultasjonen og så på at han skrev noe på dataen... følte meg ikke ivaretatt som pasient i det hele tatt!

Rolig,tar seg tid

Lege: William Anthony Tanaruno Skrevet

Denne legen tar seg tid. Han bruker nok til på deg. Stiller spørsmål, og hiver deg ikke ut av døren selv om tiden din er brukt opp og ferdig.
Han jobber og snakker med deg, følger med når du snakker til han og kikker på deg. Noe som blir helt nødvendig for meg. Jeg har byttet lege 3-4 ganger. Men må har jeg hatt han i snart 2 år, jeg bytter aldri lege igjen. Jeg har endelig funnet en lege med sunn fornuft, positiv,behagelig og varm.