Madlaklinikken AS

Madlakrossen 9 4042 Hafrsfjord

Siste vurderinger av behandlere ved Madlaklinikken AS

Rolig og seriøs.

Lege: William Anthony Tanaruno Skrevet

Eg opplever han som en rolig og hyggelig person.
Han hører på problemstillinger og kommer med gode råd og anbefalinger. Han har også avkreftet noen ting eg var bekymret for at eg hadde siden mange i min familie har det.
Det er lite småprat. Eg er en engestelig person, og blir veldig fort nervøs med nye folk. Det tok ikkje lang tid før eg fikk en veldig trygghet med å gå til en lege som hører godt etter, ikkje er dømmende og som har en rolig væremåte.

Flink medmenneskelig lege

Lege: Nyantakyi Baffour Yeboah Skrevet

Etter min aller første time med Nyantakyi så var jeg skeptisk, men etter flere timer med han så må jeg innrømme at han er en fantastisk lege. Han behandler deg som en god venn hver gang man møter han, og gir presise svar på problemene dine.

Very unhelpfull doctor I have ever met

Lege: Nyantakyi Baffour Yeboah Skrevet

I was unlucky to have this fastlege. I applied for a couple of times to let me know my diagnose of the abnormal growing on my body but he always rejects this. He just ignores my requests.
He is there working but doing nothing. I am very dissapointed that such kind of doctors are taking the roles that they should not. He is not caring, and absolutely non professional.

Veldig fornøyd med ham

Lege: Hosea Binyam Skrevet

Hosea Binyam er en god lege. Han var tålmodig og hørte på mine bekymringer når jeg hadde ikke noe alvorlig. Samtidig han var veldig effektiv og løsningsorientert da jeg egentlig var syk og trengte behandling.

stille, men kunnskapsrik

Lege: William Anthony Tanaruno Skrevet

Han er veldig stille og gir ikke mye informasjon, føler meg ikke så godt ivaretatt. Opplever også at han ikke stiller forberedt til timen og må ofte gjenta og måtte purre for å få ting gjort.
Sitter igjen med flere spørsmål enn svar etter legetimen.
Positivt at han tar ting på alvor og er villig til å lytte til det du kommer med. Men du må ha alle spørsmål klar, da man ikke får noe tilleggsinformasjon som kunne vært viktig.