Hinnatrekanten legesenter

Hinnasvingene 55 4020 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Hinnatrekanten legesenter

Unik

Lege: Stig David Stendahl Skrevet

Det beste legen man kan ha egentlig. Kort og greit. David er faglig meget sterk. Han har også en stor grad av empati.

I en egen liga!!

Lege: Stig David Stendahl Skrevet

Dr. Stendahl må være guds gave til pasientene sine. Han tar seg god tid, og er genuint opptatt av at du som pasient er i trygge hender. Du får alltid den hjelpen du trenger, og er det noe han er usikker på - er han kjapp til å konsultere med andre på det fagfeltet du trenger hjelp til. Han bruker god tid på deg som pasient, og man sitter aldri igjen med tusen spørsmål etter legetimen. Håper han er inne å leser her, for alle disse positive tingene som skrives er 100 % sant.

Grundig og trygg

Lege: Jan Robert Johannessen Skrevet

Dette er en mild og dyktuig lege. Lytter og undersøker. Følger godt opp. Veldig fornøyd gjennom 15 år!

Anbefaler

Lege: Silje Seglem Heggheim Skrevet

Heggheim er virkelig en lege å skryte av. Hun lytter og tar seg tid til å følge opp tidligere besøk under timen. Er også flink til å forklare rundt sykdommen din. Hun har alltid det du har å si på alvor og lar deg prate ut.
Har flytter flere ganger i området, men aldri byttet selv om det har vært lengre vei til legekontoret.

Hun er empatisk, effektiv og god i jobben sin.

Er også fornøyd med Hinnatrekanten legesenter. Føler meg aldri til bry og det ser ut som alle som jobber der trives. Står aldri i lang telefonkø eller lang kø inn til prøvetaking.

Verste legen jeg har hatt

Lege: Jan Robert Johannessen Skrevet

Har hatt 3 konsultasjoner og har nå fått nok. Jeg opplever vedkommende som ekstremt lite hjelpsom og opplever min egen lege som direkte spydig og lite imøtekommende. Gruer meg hver gang jeg må til legen.