Lørenlegene AS

Telefonnummer969 24 222969 24 2 ...
Lørenveien 38 0585 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Lørenlegene AS

Anbefales!

Lege: Staffan Reidar Jacobsen Skrevet

Jacobsen kan ofte være litt forsinket men det er faktisk ett godt tegn hos denne legen. Det betyr at han tar seg tid til sine pasienter, og lytter gjerne til det du har og fortelle. Det er i hvertfall slik jeg har opplevd han. Anbefales på det sterkeste - er den beste legen jeg har hatt så langt.

Unngå legesenteret

Lege: Yoseph Mahdere Ande Skrevet

Lørenklinikken er en håpløs klinikk. Eneste positive er ventetiden. Opplevde Ande som en lite imøtekommende og at han slet med kommunikasjon. Fleipet upassende og ga dårlige råd. Skrev hyppig ut medisiner uten å forklare hva dem skulle gjøre for godt og hvorfor man skulle ta dem. Fikk sterke smertestillende etter ribbeinsbrudd i stede for å sende til spesialist / røntgen.

I tillegg føler man seg som storfe som skal til slakteren på grunn av dårlgie lokaler.

Helt klart den beste fastlegen jeg har hatt.

Lege: Staffan Reidar Jacobsen Skrevet

Vennlig, flink og seriøs lege. Han er god til å lytte og husker godt fra gang til gang. Jeg føler alltid at jeg blir tatt på alvor. Han tar seg god tid og han er åpen for spørsmål.

Kontorpersonalet får ikke like høyt score fra meg. De virker generelt i dårlig humør og er, til tider, direkte ubehagelige når man henvender seg for å få hjelp.

Kjempefornøyd!

Lege: Staffan Reidar Jacobsen Skrevet

Jeg har vært mye hos legen de siste par årene grunnet ulike sykdommer. Har noen ganger kommet til vikarleger, som på langt nær kan måle seg med Jacobsen. Han er noen ganger forsinket, ja, men det er fordi han tar seg tid til pasientene sine. Han er den beste legen jeg har hatt! han er ikke av den typen leger som tror de er allvitende, men han lytter og vet hvor han evt. skal henvise deg videre. Han er forståelsesfull, og husker pasientene fra gang til gang. Han er vennlig og blid og jeg opplever å bli møtt på en veldig god måte!

God og profesjonell Lege

Lege: Staffan Reidar Jacobsen Skrevet

Har hatt Staffan som fastlege i 3 år. Han er en meget profesjonell og bra lege. Kan anbefales.

Hilsen Mann, 32.