Staffan Reidar Jacobsen

Lørenfaret 3 0585 Oslo
Staffan Reidar Jacobsen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Staffan Reidar Jacobsen

Svært god lege

Med tungt hjerte må jeg desverre bytte fastlege pga flytting. Har hatt Staffan i mange år. Blir tatt på alvor. Henviser videre om nødvendig. Empatisk og lyttende.
Lang ventetid, men han tar seg alltid god tid til pasientene sine, så det er et pluss!

Veldig fornøyd

Vi har hatt Staffan som lege i noen år. Hele familien går til han. Vi valgte å beholde han til tross for at vi flyttet adressen. Rolig, dyktig, og seriøs lege. Han tar seg god til å lytte og vi føler at vi blir tatt på alvor. Han er også veldig flink med barn og henviser videre om det trengs. Vi er veldig fornøyd og vi kan uten tvil anbefale han.

Beste legen jeg har hatt

Hatt Staffan som lege i 5 år. Han har vært med hjemmom ett svangerskap og som lege for mitt barn med kryss allergier. Han er en fantastisk sympatisk lege som virkelig bryr seg. Han henviser videre om det trengs. Tar deg på alvor om du trenger sykmld. Har aldri hatt prob med å få time hos ham så lenge det ikke har vært akutt sykdom og time på dagen. De andre legene der er helt ok. Hyggelige damer i resepsjonen og de er igså gode på å ta blodprøver etc. Behjelpelige på tlf. Jeg har fått både resept og forlenget sykmld uten å møte opp. Staffan ringer alltid opp igjen dersom han ikke er ledig når jeg ringer. Med tungt hjerte å måtte bytte da jeg flyttet fra Oslo.

Veldig god lege

Jeg har hatt Steffan som fastlege gjennom to svangerskap, og har vært veldig fornøyd. Han er veldig flink, han lytter og tar deg alvorlig og virker grundig og faglig flink. Han er også flink med barn, så har brukt ham som fastlege også til barna mine.

Svært dyktig lege

Den beste legen jeg har hatt. Han tar seg god tid og lytter til det jeg sier. Har også inntrykk av at han har fagkunnskapene i orden og vet hvor han skal henvise videre. Da er det til å leve med at kollegene hans ikke alltid er like vennlige. Anbefales på det varmeste!