Staffan Reidar Jacobsen

Tlf: 07113 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Staffan Reidar Jacobsen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Staffan Reidar Jacobsen

En meget dyktig fastlege

Jeg tror at jeg har Staffan som en fastlege i over 7 år.. Og jeg kan ikke klage, han hører på hva jeg vil si, og følger opp han mener er viktig. Meget fornøyd - mine beste anbefalinger...

Oslos beste lege?

Et ubetinget ja. Staffan Jacobsen er det du trenger når livet butter i mot, han tar psykiske problemer svært alvorlig. Empatisk, tillitvekkende og forståelsesfull lege som tar seg god tid til alle sine pasienter og til deres bekymringer og utfordringer - de være seg av psykisk eller fysisk art. Anbefaler Staffan på det varmeste.

Svært god lege

Med tungt hjerte må jeg desverre bytte fastlege pga flytting. Har hatt Staffan i mange år. Blir tatt på alvor. Henviser videre om nødvendig. Empatisk og lyttende.
Lang ventetid, men han tar seg alltid god tid til pasientene sine, så det er et pluss!

Veldig fornøyd

Vi har hatt Staffan som lege i noen år. Hele familien går til han. Vi valgte å beholde han til tross for at vi flyttet adressen. Rolig, dyktig, og seriøs lege. Han tar seg god til å lytte og vi føler at vi blir tatt på alvor. Han er også veldig flink med barn og henviser videre om det trengs. Vi er veldig fornøyd og vi kan uten tvil anbefale han.

Beste legen jeg har hatt

Hatt Staffan som lege i 5 år. Han har vært med hjemmom ett svangerskap og som lege for mitt barn med kryss allergier. Han er en fantastisk sympatisk lege som virkelig bryr seg. Han henviser videre om det trengs. Tar deg på alvor om du trenger sykmld. Har aldri hatt prob med å få time hos ham så lenge det ikke har vært akutt sykdom og time på dagen. De andre legene der er helt ok. Hyggelige damer i resepsjonen og de er igså gode på å ta blodprøver etc. Behjelpelige på tlf. Jeg har fått både resept og forlenget sykmld uten å møte opp. Staffan ringer alltid opp igjen dersom han ikke er ledig når jeg ringer. Med tungt hjerte å måtte bytte da jeg flyttet fra Oslo.

Veldig god lege

Jeg har hatt Steffan som fastlege gjennom to svangerskap, og har vært veldig fornøyd. Han er veldig flink, han lytter og tar deg alvorlig og virker grundig og faglig flink. Han er også flink med barn, så har brukt ham som fastlege også til barna mine.

Ok, men lite tilgjengelig.

Behagelig og grundig når du først får time hos han. Blir nesten alltid henvist til en av kollegene.

Negativ opplevelse av forkontoret. Kort og lite vennlige, ikketil å stole på når det gjelder beskjeder OL.

Har aldri tid.

Jeg har hatt denne mannen som fastlege i 3-4 år og har kanskje vært på klinikken rundt 10 ganger i forbindelse med sykdom, resepter etc.

Jeg har aldri møtt fyren da han aldri har ledig tid, alltid får jeg oppnevnt en vikarlege - som bryr seg mer om klokken enn deg som pasient.

For å fornye en resept er du nødt til å møte opp fysisk og betale for konsultasjon, selvom det skulle gjelde en begredelig allergi-medisin.

Tålmodig og engasjert!

Veldig sympatisk lege! Den beste jeg har hatt så langt. Veldig flink til å lytte og stresser ikke i det hele tatt.
Anbefales på det varmeste

Anbefales!

Jacobsen kan ofte være litt forsinket men det er faktisk ett godt tegn hos denne legen. Det betyr at han tar seg tid til sine pasienter, og lytter gjerne til det du har og fortelle. Det er i hvertfall slik jeg har opplevd han. Anbefales på det sterkeste - er den beste legen jeg har hatt så langt.

Helt klart den beste fastlegen jeg har hatt.

Vennlig, flink og seriøs lege. Han er god til å lytte og husker godt fra gang til gang. Jeg føler alltid at jeg blir tatt på alvor. Han tar seg god tid og han er åpen for spørsmål.

Kontorpersonalet får ikke like høyt score fra meg. De virker generelt i dårlig humør og er, til tider, direkte ubehagelige når man henvender seg for å få hjelp.

Den beste legen jeg har hatt

Den beste legen jeg har hatt, faktisk. Han er akkurat slik en lege burde være, godt forbilde for andre leger! :)

Kjempefornøyd!

Jeg har vært mye hos legen de siste par årene grunnet ulike sykdommer. Har noen ganger kommet til vikarleger, som på langt nær kan måle seg med Jacobsen. Han er noen ganger forsinket, ja, men det er fordi han tar seg tid til pasientene sine. Han er den beste legen jeg har hatt! han er ikke av den typen leger som tror de er allvitende, men han lytter og vet hvor han evt. skal henvise deg videre. Han er forståelsesfull, og husker pasientene fra gang til gang. Han er vennlig og blid og jeg opplever å bli møtt på en veldig god måte!

God og profesjonell Lege

Har hatt Staffan som fastlege i 3 år. Han er en meget profesjonell og bra lege. Kan anbefales.

Hilsen Mann, 32.

Empatisk, fordomsfri og vennlig lege

Jacobsen er en meget hyggelig og flink lege. Han tar alle mine bekymringer og spørsmål på alvor, og har vist et betryggende personlig engasjement når jeg har hatt det vanskelig.

Den beste legen jeg har hatt

Empatisk. Lytter til pasienten. Ser på pasienten, og ikke på PCn.

En flink lege som tar jeg god tid

Jakobsen er en dyktig lege som tar seg tid til å høre på hva du har å si, selv om han ofte er forsinket. Jeg har vært mye til fastlege de siste årene på grunn av langvarig sykdom og jeg husker jeg kviet meg til å skifte fastlege forrige gang jeg flyttet. Men, den bekymringen kunne jeg ha spart meg. Staffan er blant de beste legene jeg har hatt.
Ettersom han ikke jobber mandager, kan det være litt vanskelig å få en rask time. I de tilfellene får man tilbud om å komme til en vikar og han jeg har vært hos har gjort en helt kurant jobb. Effektiv og grei, om en dog litt mindre hyggelig.
Personalet på legekontoret er litt mindre hyggelig å ha med å gjøre. De fleste er flinke, men det er et par som gjerne kunne gått på et smil-og-vær-bli,-du-jobber-i-et-serviceyrke-kurs...

fin lege

Jacobsen er tar seg god tid, er flink til å lytte, og gir gode råd. Han snakker i motsetning til andre fastleger jeg har hatt til meg og ikke til datasmaskinen. Han er lett og åpne seg for, og har kommet med gode "løsninger" på mine problemer. En varm og vennlig lege som jeg mener også har fagkunskapen i orden.

Seriøs og hyggelig lege

Har vært veldig fornøyd med Dr. Jacobsen. Han er en seriøs, lyttende og empatisk lege. Lett å kommunisere med og man blir tatt på alvor. En god lege som anbefales.

Lite tilstede

De gangene jeg trengte gå til legen var det ofte en annen lege som jeg måtte inn til. De få gangene jeg var hos ham hadde han dårlig tid og jeg fikk ikke sagt hva jeg egentlig kom for.

Kontorpersonalet er noe for seg selv og hadde trengt kursing i vennlighet og smiling!