Staffan Reidar Jacobsen

Medical city Mann, 45 år

Autorisert2006
Ledige plasser 14 av 1400
Vil du bytte til denne fastlegen?

Medical city

Lørenfaret 3 0585 Oslo
Staffan Reidar Jacobsen er en av 525 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Staffan Reidar Jacobsen

Beste legen jeg har hatt

Hatt Staffan som lege i 5 år. Han har vært med hjemmom ett svangerskap og som lege for mitt barn med kryss allergier. Han er en fantastisk sympatisk lege som virkelig bryr seg. Han henviser videre om det trengs. Tar deg på alvor om du trenger sykmld. Har aldri hatt prob med å få time hos ham så lenge det ikke har vært akutt sykdom og time på dagen. De andre legene der er helt ok. Hyggelige damer i resepsjonen og de er igså gode på å ta blodprøver etc. Behjelpelige på tlf. Jeg har fått både resept og forlenget sykmld uten å møte opp. Staffan ringer alltid opp igjen dersom han ikke er ledig når jeg ringer. Med tungt hjerte å måtte bytte da jeg flyttet fra Oslo.

Veldig god lege

Jeg har hatt Steffan som fastlege gjennom to svangerskap, og har vært veldig fornøyd. Han er veldig flink, han lytter og tar deg alvorlig og virker grundig og faglig flink. Han er også flink med barn, så har brukt ham som fastlege også til barna mine.

Svært dyktig lege

Den beste legen jeg har hatt. Han tar seg god tid og lytter til det jeg sier. Har også inntrykk av at han har fagkunnskapene i orden og vet hvor han skal henvise videre. Da er det til å leve med at kollegene hans ikke alltid er like vennlige. Anbefales på det varmeste!

Ok, men lite tilgjengelig.

Behagelig og grundig når du først får time hos han. Blir nesten alltid henvist til en av kollegene.

Negativ opplevelse av forkontoret. Kort og lite vennlige, ikketil å stole på når det gjelder beskjeder OL.

Har aldri tid.

Jeg har hatt denne mannen som fastlege i 3-4 år og har kanskje vært på klinikken rundt 10 ganger i forbindelse med sykdom, resepter etc.

Jeg har aldri møtt fyren da han aldri har ledig tid, alltid får jeg oppnevnt en vikarlege - som bryr seg mer om klokken enn deg som pasient.

For å fornye en resept er du nødt til å møte opp fysisk og betale for konsultasjon, selvom det skulle gjelde en begredelig allergi-medisin.