Staffan Reidar Jacobsen

Medical city

2006

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Medical city Telefonnummer0711307113 ...
Lørenveien 68 0580 Oslo
Staffan Reidar Jacobsen er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Staffan Reidar Jacobsen

Arrogant og lite medmenneskelig

Legen har gode tilbakemeldinger fra før av og jeg så fram til å ha han som fastlege. Etter flere ganger hos han må jeg si at jeg er både skuffet og overrasket over hans måte å prate til/møte pasienten på. Han er lite forståelsesfull, er mer opptatt av hva han ikke kan gjøre for deg og er ikke redd for å formidle det på en ugrei måte. Har du flere ting du trenger hjelp med så må du ha én time pr ting, uansett hvor lite tid man har brukt på første problemstilling. Generelt liten omtanke for pasientens helhetssituasjon.

Lang ventetid for å få time hos ham.
Anbefaler dessverre ikke denne legen.

Ubrukelig

Dette er for meg det tristeste møtet jeg har hatt med legestanden. En fullstendig uengasjert lege. Denne bør du styre unna og denne legen burde levere inn lisensen.

Sympatisk og flink

Har hatt han som fastlege et par år. Vært hos han flere ganger med barn, som har vært en god opplevelse.

Sist gang møtte jeg opp etter å ha "møtt veggen" i en varslingssak på jobb. Ellersvært lite hos ham.

Første gang i mitt liv jeg ikke har hatt ork til å møte hverdagen lenger. Han var lyttende, forståelsesfull og ga meg en helt nødvendig pustepause for å få igjen nattesøvn og humør.
Etter to måneders sykemelding var jeg tilbake i jobb, men da hos ny arbeidsgiver.

Satt stor pris på å møte en lege som forstod situasjonen og lot meg få tiden jeg trengte.

En meget dyktig fastlege

Jeg tror at jeg har Staffan som en fastlege i over 7 år.. Og jeg kan ikke klage, han hører på hva jeg vil si, og følger opp han mener er viktig. Meget fornøyd - mine beste anbefalinger...

Oslos beste lege?

Et ubetinget ja. Staffan Jacobsen er det du trenger når livet butter i mot, han tar psykiske problemer svært alvorlig. Empatisk, tillitvekkende og forståelsesfull lege som tar seg god tid til alle sine pasienter og til deres bekymringer og utfordringer - de være seg av psykisk eller fysisk art. Anbefaler Staffan på det varmeste.