Yoseph Mahdere Ande

Medical city

2008

Medical city Telefonnummer0711307113 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lørenfaret 3 0585 Oslo
Yoseph Mahdere Ande er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Yoseph Mahdere Ande

Dårlig tid

Var sent ute, og skjønte på både en annen pasient og de i resepsjonen at det ikke var første gang.
Tok seg ikke tid til å høre på hele historikken bak sykdomsforholdet - Virket som om han hadde dårlig tid.
Effektiviteten hans er kanskje bra i noen tilfeller, men i mitt tilfelle kunne jeg tenkt en grundigere forklaring.

Kunnskapsrik og hyggelig

God lege. Effektiv og forståelsesfull. Fikk raskt time. Tar seg god tid til å svare på spørsmål og å gå gjennom resultater. Kan anbefales.

Elendig

Alltid forsinket. Hver gang venter man minst i 30 min på sin tur. I dag ble det en drøy time. Ikke unnskyld en gang. Respektløst! Han stirrer bare på skjermen, ser ikke på pasienten. Bruker mesteparten av timen på å skrive notater i Word. Han avbryter og snakker i munn på en - dårlig opplevelse hver gang. Anbefales ikke.

Trygg, dyktig og grundig.

Etter å ha vært pasient hos Ande i rundt 4 år, er jeg veldig fornøyd med han som lege. Han har alltid tid og undersøker nøye. Han har god faglig kunnskap og er imøtekommende og hyggelig. Han fremstår seriøs med gode etiske holdninger. Jeg er veldig glad for at jeg endelig har funnet en lege som har tid til pasientene og viser at han genuint bryr seg. Ande er et flott menneske og en dyktig lege jeg anbefaler på det varmeste.

Møtte ikke til første time

Jeg lette etter fastlege nær der jeg bor etter at den jeg hadde stort sett var sykemeldt. Ande fikk gode skussmål og jeg fikk min første time i dag torsdag 28. april kl. 0800. Overraskelsen var stor da han ikke var der. Noe over halv ni får jeg melding der han beklager og tilbyr seg at vi kan ta snakke på telefon. Dette hadde vært vårt første møte og jeg har da ikke annet å gjøre enn å melde meg av lista og finne en annen.