Yoseph Mahdere Ande

Lørenfaret 3 0585 Oslo
Tlf: 07113 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Yoseph Mahdere Ande er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Yoseph Mahdere Ande

Trygg, dyktig og grundig.

Etter å ha vært pasient hos Ande i rundt 4 år, er jeg veldig fornøyd med han som lege. Han har alltid tid og undersøker nøye. Han har god faglig kunnskap og er imøtekommende og hyggelig. Han fremstår seriøs med gode etiske holdninger. Jeg er veldig glad for at jeg endelig har funnet en lege som har tid til pasientene og viser at han genuint bryr seg. Ande er et flott menneske og en dyktig lege jeg anbefaler på det varmeste.

Møtte ikke til første time

Jeg lette etter fastlege nær der jeg bor etter at den jeg hadde stort sett var sykemeldt. Ande fikk gode skussmål og jeg fikk min første time i dag torsdag 28. april kl. 0800. Overraskelsen var stor da han ikke var der. Noe over halv ni får jeg melding der han beklager og tilbyr seg at vi kan ta snakke på telefon. Dette hadde vært vårt første møte og jeg har da ikke annet å gjøre enn å melde meg av lista og finne en annen.

Dyktig

Legen tar seg tid til å utdype og forklare din helseutfordring.
Kan yrket sitt godt og er hyggelig.

skuffet

7 minutter er ikke lenge nok til å få en vurdering av en person. han ser ikke på deg som pasient, kun på skjermen. ber meg som pasient om at "det går over, bare gi det tid."

Flott Fastlege

Flott fastlege som bryr seg. Prater åpent om hva det enn måtte være, er veldig trygg i yrket sitt. Han er dedikert, profesjonell og trygg i jobben sin! Har man et akutt problem får man alltid komme til han på dagen. Husker alltid pasientene sine. Jeg anbefaler