Yoseph Mahdere Ande

Lørenfaret 3 0585 Oslo
Tlf: 07113 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Yoseph Mahdere Ande er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Yoseph Mahdere Ande

Trygg, dyktig og grundig.

Etter å ha vært pasient hos Ande i rundt 4 år, er jeg veldig fornøyd med han som lege. Han har alltid tid og undersøker nøye. Han har god faglig kunnskap og er imøtekommende og hyggelig. Han fremstår seriøs med gode etiske holdninger. Jeg er veldig glad for at jeg endelig har funnet en lege som har tid til pasientene og viser at han genuint bryr seg. Ande er et flott menneske og en dyktig lege jeg anbefaler på det varmeste.

Møtte ikke til første time

Jeg lette etter fastlege nær der jeg bor etter at den jeg hadde stort sett var sykemeldt. Ande fikk gode skussmål og jeg fikk min første time i dag torsdag 28. april kl. 0800. Overraskelsen var stor da han ikke var der. Noe over halv ni får jeg melding der han beklager og tilbyr seg at vi kan ta snakke på telefon. Dette hadde vært vårt første møte og jeg har da ikke annet å gjøre enn å melde meg av lista og finne en annen.

Dyktig

Legen tar seg tid til å utdype og forklare din helseutfordring.
Kan yrket sitt godt og er hyggelig.

skuffet

7 minutter er ikke lenge nok til å få en vurdering av en person. han ser ikke på deg som pasient, kun på skjermen. ber meg som pasient om at "det går over, bare gi det tid."

Flott Fastlege

Flott fastlege som bryr seg. Prater åpent om hva det enn måtte være, er veldig trygg i yrket sitt. Han er dedikert, profesjonell og trygg i jobben sin! Har man et akutt problem får man alltid komme til han på dagen. Husker alltid pasientene sine. Jeg anbefaler

Den beste legen jeg har hatt

Jeg har hatt Yoseph Ande som min fast lege i over 3 år,og desverre er jeg en av de som må dit ofte,da jeg ble alvorlig syk for ti år siden og dette gir mye bivirkninger med dårlig imun forsvar osv.............Etter og ha lest en del negative omtaler om han ,,,er jeg bare helt sjokkert og lurer på om ikke disse burde vært hos helt noen annen enn en vanlig allmenn lege.De trenger nok hjelp av de som er litt mer kyndig,phsykriatisk........Jeg har mer enn en gang vært småsur,da Ande har vært forsinket til min time................men etter og ha sett pasienten han hadde inne,har jeg forstått med en gang.Her var nok en som ikke klarte seg med de 15 min,som er beregnet,,,,,,og det kan desverre skje oss alle,meg og opptil flere ganger......................Jeg har alltid blitt tatt godt i mot,,,,,,til og med uten at han tror pc,skjermen,,,,,,er meg..............slik mange leger gjør i dag........meget vansklig og forholde seg til slike,,,,,,,,,,,,,,,,jeg er blitt lyttet til,blitt sendt videre,når det har vært behov,og jeg har fått oppfølging i ett og alt.Har jeg vært bortreist har han fulgt meg opp telefonisk,,,når han så det nødvendig,,,,Norsk kunnskap i henhold til skriving,,,,slet han litt med til og begynne med,,,,men er kommet seg veldig,,,,akkurat slik jeg har møtt på i resten av utenlandsk helse personell,alt fra topp spesialister,,,,,men hvis man som pasient er såpass oppegående i hodet at en kan lese,,,er det jo fullt mulig og be om og få lese gjennom det de skriver av henvisninger osv,,,og hjelpe litt om det er nødvendig,,,,,,,det gjør man med glede,om man har en så god og forekommen fastlege som jeg har...............men det trengs ikke hos han lenger.Jeg kan på det sterkeste anbefale han som din nye fastlege.

Lytter til det du har å si! Husker deg som sin pasient! Bruker tid på deg, ikke som andre leger som kaster deg ut etter 5 min! Har hatt han som fastlege nå i nærmere 3 år kan ikke tenke meg å bytte!

En trygg og kunnskapsrik lege!

Jeg og min familie er veldig fornøyd med Yoseph Mahdere Ande. Vi har alle Yoseph som vår fastlege. Vi har gått til han i flere år og har bare positive erfaringer. Da jeg var gravid gikk jeg til svangerskapskontroller hos Yoseph. Han fulgte nøye opp og tok alle mine bekymringer alvorlig. Han er trygg og kunnskapsrik. Han tar seg alltid god tid og lytter til pasienten, noe som ikke er en selvfølge hos en lege. Av og til kan det føre til at jeg må vente litt på venterommet, men det er helt greit fordi jeg vet at han vil ta seg god tid til meg også. Jeg anbefaler ham med glede videre!

Time hos Ande

Veldig sen i forhold til timen. Dårlig til å snakke direkte til pasient. Så inn i skjermen nesten hele tiden. I tillegg snakket han om helt andre ting som politikk og religion. Anbefales ikke til eldre

Pengeutpresser eller lege?

Etter et år med Ande fant jeg ut at jeg ikke likte han som lege og byttet innad på Sinsenklinikken. Men etter bytte fikk jeg fortsatt satt opp timer fra Ande. Timer jeg ikke hadde bestilt og som jeg selvfølgelig ikke møtte opp til. Etter å ha kontaktet senteret for å fikse opp i dette hørte jeg ikke noe før jeg fikk ny regning fra inkasso. Så nå har han lurt meg for 300 kroner. Ikke la han lure flere. Det blir penger av sånt...

Ellers har jeg ikke så mye å utsette på legesenteret.

Den beste legen jeg har hatt

Ande Yoseph er den beste fastlegen jeg har hatt. Han er flink, snill og ansvarsfull. Det finnes ikke så mange fastleger som er som Ande for tiden. De som jeg har hatt kastet meg ut av kontoret sitt etter 5 minutter og hører ikke etter hva som er pasients problemer. Men hos Ande får du de behandlingene du trenger, du blir undersøkt nøye og han lytter på problemet ditt. Jeg er kjempefornøyd og vil anbefale Ande til de som trenger en fastlege på Sinsen.

Dette er den beste jeg har hatt

Ande er lege av de beste som tar seg god tid å lytter til dine problemer.
Har alltid fått topp behandling og riktig medisinering. Som jeg har lest her av tidligere negative vurderinger kan dette umulig være rett lege.

Eneste som kan rykke ned er ventetiden, men som kommer av at legen tar seg god tid til pasienten

Kommer til å bruke Ande så lenge jeg har mulighet.
Anbefales på det sterkeste!
S.J

Unngå legesenteret

Lørenklinikken er en håpløs klinikk. Eneste positive er ventetiden. Opplevde Ande som en lite imøtekommende og at han slet med kommunikasjon. Fleipet upassende og ga dårlige råd. Skrev hyppig ut medisiner uten å forklare hva dem skulle gjøre for godt og hvorfor man skulle ta dem. Fikk sterke smertestillende etter ribbeinsbrudd i stede for å sende til spesialist / røntgen.

I tillegg føler man seg som storfe som skal til slakteren på grunn av dårlgie lokaler.

Dr. Ande

Veldig snill og høflig, flink til og forklare og tar seg god tid. Er kjempe fornøyd!

Den verste legen jeg har vært borti

Dr. Ande er ikke imøtekommende, ikke vennlig og veldig lite hjelpsom. Jeg var sjokkert og anbefaler han ikke til noen.

Den beste legen jeg har hatt i Oslo

Yoseph Mahdere Ande har alltid god tid til pasienten. Han lytter til pasientens egne vurderinger og kommer fort med riktig diagnose slik at man får riktig behandling.

Er veldig fornøyd med legen min og vil ikke bytte om jeg ikke er nødt. Anbefales på det sterkeste!