Lørenlegene AS

Telefonnummer969 24 222969 24 2 ...
Lørenveien 38 0585 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Lørenlegene AS

Empatisk og dyktig lege!

Lege: Gauhar Ayub Chaudhry Skrevet

Han er dyktig, lyttende og du føler deg sett og ivaretatt! En veldig sjelden diamant av en fastlege som både er veldig medmenneskelig og kunnskapsrik. Føler meg trygg og han tar både fysisk- og psykisk uhelse på alvor. Håper han praktiserer som fastlege i mange, mange år til. Han er også en veldig hyggelig person. Den beste legen jeg har hatt!

Uforståelig fastlege

Lege: Yoseph Mahdere Ande Skrevet

Veldig dårlig oppfølging, samtidig som han vegrer seg veldig for å sende henvisning hvis du har et problem. Jeg måtte dra flere ganger for å snakke om det samme problemet (som jeg ikke får fikset hos han) før han til slutt ga meg det. Føler jeg må mase veldig for å komme noen vei.

Da jeg kommer til fastlegen, vil jeg fortelle om problemet mitt og så finne en løsning på det. Hos denne fastlegen blir jeg sendt hjem uten noe løsning, og da jeg kommer tilbake har han ikke funnet ut noe og spør meg om akkurat det samme.

Jeg skjønner virkelig ikke hva han driver med. Veldig irriterende og bortkastet tid.

Lite interessert.

Lege: Staffan Reidar Jacobsen Skrevet

Har vært hos lørenlegene i snart tre år. Endt med å bytte for det var for mye surr der. Sjeldent jeg ble kalt inn til riktig tid (kunne gå en time). Ofte det var vikar der, som ikke hentet inn tiden min etter hun var forsinket.
Staffan er hyggelig, men fikk inntrykk av at han ikke var interessert i å undersøke saken litt ekstra for å finne en løsning.
Har heller aldri hatt en time hvor noen av dem har lest seg opp på journalen min før jeg kom inn.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Staffan Reidar Jacobsen Skrevet

Svært flink til å følge opp. Lett å kommunisere med. Jeg bruker mye elektronisk kommunikasjon, og får raskt svar. Kunnskapsrik lege som er flink til å lytte. Har alltid fått god hjelp.

En veldig bra fastlege

Lege: Yoseph Mahdere Ande Skrevet

Hører godt etter på hva man trenger og tar seg god tid til å svare på spørsmål og følge opp det man trenger. Er grundig.

Ofte ventetid før timen, men til gjengjeld tar han seg tid til pasienten.