Lørenlegene AS

Lørenveien 38 0585 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Lørenlegene AS

Skuffende lege

Lege: Staffan Reidar Jacobsen Skrevet

Jeg ventet 2 uker på timen hos fastlegen min på grunn av urinveisinfeksjon som har vart lenge. Legen kunne ikke gi meg svar på hva problemet var. Pga antibiotika siden juli måned fikk jeg utslett/allergi i ansiktet mitt. Ved ny time hos fastlegen fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne få 2 henvisninger på samme time (trengte henvisning til dermatolog også). Fikk beskjed om at jeg måtte ta dette ved neste legetime siden han ikke hade tid. Legetime varte mindre enn 20 minutter. Følte at jeg fikk 0 hjelp! Fantastisk lege!

Trygg, tilgjengelig og dyktig.

Lege: Gauhar Ayub Chaudhry Skrevet

En fantastisk lege! Han har god forståelse av store og små problemer. Han lytter, forklarer og er støttende.

trygg og kunnskapsrik fastlege!

Lege: Yoseph Mahdere Ande Skrevet

jeg har vært hos Ande en del ganger nå, og jeg er mektig imponert over hvor seriøs han er. han tar seg tid til å høre på meg, og ser på situasjonen med stort alvor. noe jeg aldri har opplevd hos andre leger. han er utrolig flink når det kommer til psykisk helse, både til å henvise videre, men også til å gi råd.

Rett og slett fantastisk

Lege: Gauhar Ayub Chaudhry Skrevet

Ja, han er rett og slett utrolig dyktig, omsorgsfull og lyttende. Han tar deg på alvor og du føler at han alltid tar seg god tid til deg (selv om jeg vet at klokka noen ganger egentlig er over tiden). Men jeg tror alle heller vil vente ti minutter ekstra og få en legetime hvor legen har ro og lytter, enn at legen «kaster deg ut» før du har fått uttrykket det du vil, bare fordi han skal ta neste pasient til korrekt klokkeslett. Når det er sagt opplever jeg ikke at jeg pleier å vente noe særlig, oftest er han i rute, noen ganger må man vente fem minutter eller noe mer, men det gjør jeg gladelig for å ha en sånn lege!

Jeg har hatt tre andre leger før, og Chaudhry er desidert den dyktigste. Humor har han også:)

Han er personlig på en profesjonell måte, man kan føle at han virkelig bryr seg, han føles trygg og jeg føler meg alltid ivaretatt.
Har slitt mye med psykisk sykdom, og han er utrolig omsorgsfull, forståelsesfull og dyktig når det kommer til psykisk helse!

Han er jo ikke en veldig «gammel» lege, men det er bare en fordel, for da er han godt oppdatert, noe han kontinuerlig må være da, men han har også gløden og engasjementet! Kunne skrevet enda mer fint om han, men dette ble langt så jeg får stoppe her, hehe. Konklusjon: Anbefales på det varmeste!:)

Manglende kompetanse og forståelse

Lege: Yoseph Mahdere Ande Skrevet

Møtte opp hos Yoseph en time, og byttet fastlege etter det. Legen var ikke forståelsesfull over min tilstand, og brukte utdatert informasjon. Følte meg ikke sett, og timen endte opp med at jeg ble henvist til helt feile spesialister. Dette ble ordnet første time hos min nåværende fastlege. Han var også 40 minutter forsinka.