Lørenlegene AS

Telefonnummer969 24 222969 24 2 ...
Lørenveien 38 0585 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Lørenlegene AS

En dyktig og faglig sterk fastlege

Lege: Gauhar Ayub Chaudhry Skrevet

Vil anbefale Dr Chaudry på det sterkeste. Han er utrolig dyktig til å følge deg opp som pasient og menneske. Har vært hos andre fastleger hvor man føler at man er på samlebånd, men her føler jeg meg sett og hørt av en kompetent lege.

Lyttende

Lege: Staffan Reidar Jacobsen Skrevet

Tolmodig, lyttende og til å stole på. Prøver å finne løsninger, forklarer, se nøye gjennom journalen.

God klinisk øye, gi seg tid, nøye og påligtelig

Lege: Yoseph Mahdere Ande Skrevet

DR.YOSEPH har er sterk i medisinskfaget sitt, har lang erfaring, lydhør, viser empati og engasjert. I alvorlige tilfeller av sykdom/ operasjon Dr.Ande gir segr tid tilå hjelpe/ følge opp pasientene sine.
Jeg har hatt Dr.Ande som fastlegen over 12 år og jeg er veldig fornøyd til å ha fått ham som fastlege.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Gauhar Ayub Chaudhry Skrevet

Jeg har vært litt redd for å dra til fastlege før, men det er jeg ikke nå lenger. Han er utrolig hyggelig og er flink med å få meg til å føle meg trygg. Han er flink til å lytte og er den første legen av totalt 3 stk som skjønte hva som var galt med meg. Problemet jeg har hatt i 5 år er nå borte og jeg er så utrolig takknemlig! Kan ikke være mer fornøyd over å ha han som en lege. Anbefaler han på det sterkeste!!

Dyktig lege

Lege: Staffan Reidar Jacobsen Skrevet

Har hatt Staffan som fastlege i en del år nå og har beholdt han selv om jeg har flyttet til et annet sted.
Han tar seg god tid til deg, er forståelsesfull og faglig dyktig.
For meg som er litt engstelig for legebesøk er det veldig bra å ha en slik fastlege.