Ellingsrudlegene AS

Lindeberg Næringsvei 10 A 1067 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ellingsrudlegene AS

Kunnskapsrik og omsorgsfull

Lege: Kathrine Holth Schaathun Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med denne fastlegen (byttet til henne for ca et år siden pga flytting)! Hun har humor og er omsorgsfull samtidig som hun kan veldig mye om mange ting og er godt oppdatert. Hun er travel og har helt fulle dager, men tar seg alltid tid til å ta nødvendige prøver og til ekstra oppfølgingsspørsmål.

Dårlig opplevelse

Lege: Eva Marianne Sponnich Skrevet

Føler man blir mistenkeliggjort av fastlegen og må forsvare plagene/symptomene man har. Gikk fra legekontoret med klump i halsen fordi det var så usympatisk. Hadde akkurat byttet fra en annen fastlege ved samme legesenter, men tror nå at legesenteret i seg selv er dårlig. Byttet fastlegekontor rett etter timen.

Styr langt unna!

Lege: Kristin Lan Ngoc Thi Le Skrevet

Prosessen starter med at du møter en sekretær på telefon som tror hun er utdannet lege og nærmest bestemmer om du får legetime eller ikke. Har noen få ganger benyttet meg av fastlegetjenesten. Fastlegen oppleves som svært nedlatende og usympatisk. Hun kunne heller ikke ha legetimen i mer enn 5-6 min før det var neste pasient sin tur.

Når du kommer dit må du ta av deg skoene og ta på deg filttøfler som ikke ser ut til å være vasket (og som alle andre pasienter bruker), virker svært uhygienisk. Legesenteret har heller ikke digital kommunikasjon.

Umotivert/ uempatisk

Lege: Kathrine Holth Schaathun Skrevet

Har hatt Kathrine i mange år og vært relativt fornøyd tidligere, men har flere ganger satt igjen med en klump i magen etter timen. Til tider følt meg misforstått og det gjør det vanskelig å kommunisere. Dette kan komme av dårlig kjemi mellom oss, men det er viktig for meg at legen er empatisk, og føle at legen ønsker meg vel. Det har jeg ikke opplevd hos Kathrine. Opplever at hun alt i alt virker svært lei av jobben, ikke følger godt nok opp og ikke bryr seg.

Udugelige på forværelet

Lege: Kristin Lan Ngoc Thi Le Skrevet

Mer opptatt av tid og å få betalt enn å hjelpe pasienter som er der. Utrolig skuffet over hele legekontoret der, oppfølging og behandling. De som jobber på kontoret der kan såvidt norsk. Alle årene jeg har vært her har det vært kommunikasjonsproblemer. Uhøflige og svært lite serviceinnstilt personale. Selv om det er tid innenfor timen jeg har bestilt og betaler for(!!) så får jeg aldri lov å ta opp en ting til- da må jeg bestille ny time, vente 2-3 uker minst, og så si det på nytt da. Nå sist skulle hun gi meg tilbakemelding på noe, og krever ENDA en ny legetime for å få det jeg allerede har ventet, betalt og vært der for. Helt utrolig opplegg.