Eva Marianne Sponnich

Ellingsrud legesenter

Trygve Lies plass 1 1051 Oslo
Eva Marianne Sponnich er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eva Marianne Sponnich

Dyktig lege som tar deg seriøst

De som skriver at hun bare tar et problem per besøk, og at det er skikkelig dumt, vit dette: Hun har flere pasienter daglig som alle har sine egne problemer. Hun har en halvtime +/- til disposisjon på hver pasient, og det å få muligheten til å gi en god, faglig og korrekt vurdering forutsettes av at man får tid til nettopp dette.

Eva oppfatter jeg først og fremst som en dyktig lege som tar deg seriøst. Jeg føler jeg ble hørt, hun tenkte ikke på klokka og var bestemt på å sørge for at hun aldri så meg igjen. For det er hva det handler om: Luke bort alle problemer som måtte være. Dette satte jeg stor pris på. Jeg er ikke alene om denne meningen; sommervikaren på Ellingsrud Legesenter fortalte meg, da jeg har hatt flere besøk, at hun syntes hun var dyktig og hadde gode, velressonerte konklusjoner.

Tommel opp!

Helt forferdelig lege!

Hadde tidenes verste opplevelse hos denne legen. Startet først med at jeg ble skjelt ut på venterommet foran andre pasienter da sentralbordet på legesenteret hadde gitt meg feil beskjed. Legetimen ble så kort og konsis at jeg fikk så vidt tatt opp det jeg ville spørre om. Legen var mer opptatt av å få timen overstått fortest mulig enn å hjelpe meg. Da jeg ble skjøvet ut av legekontoret hadde jeg et lite spørsmål om en annen sak. Da fikk jeg beskjed om at ”hvis jeg skal svare på det så må du bestille deg ny time”. Var ca 5 min inne hos legen og vil aldri tilbake…

Ikke fokusert på pasient lenger.

Føler at hun ikke er interessert i pasientens beste lenger, men bare sier ting for bli ferdig asap, ved konsultasjoner.

Faglig dyktig,engasjert og lyttende

Eva Sponnich er en dyktig og kunnskapsrik lege.Hun gir god og saklig informasjon. Hun er lyttende og tar seg tid til sine pasienter. De tiltak som må gjøres, utfører hun raskt og effektivt, og søker spesialisters råd om det er nødvendig.
Eva viser stor omsorg for sine pasienter og når inn enten de er små barn, ungdom eller gamle mennesker. Dessuten har hun humor!
😄

Kun et problem per besøk takk

Denne legen har gått fra å være lyttende og tilstede til å være mest opptatt av klokka og at det kun kan taes opp et problem per besøk.
Min tid og min arbeidsgivers tid er også viktig. Hvorfor skal jeg måtte ta fri to ganger fra jobb bare for at det ikke passer denne legen, eller hun ikke får nok betalt, å ta kanskje to ting man hadde hatt behov for å ta opp?
Jeg går ikke til legen for å koseprate, kun når jeg har behov for hjelp.
Jeg bytter fastlege.