Eva Marianne Sponnich

Autorisasjon (1997)

Ellingsrudlegene AS Telefonnummer22 90 54 6022 90 54 ...
Lindeberg Næringsvei 10 A 1067 Oslo
Eva Marianne Sponnich er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eva Marianne Sponnich

Dårlig opplevelse

Føler man blir mistenkeliggjort av fastlegen og må forsvare plagene/symptomene man har. Gikk fra legekontoret med klump i halsen fordi det var så usympatisk. Hadde akkurat byttet fra en annen fastlege ved samme legesenter, men tror nå at legesenteret i seg selv er dårlig. Byttet fastlegekontor rett etter timen.

Dyktig og handlingskraftig

Hun er en kjempefin lege. Hun ser meg og tar seg tid til å gi råd og veiledning. Hun henviser videre der hun synes at det er nødvendig. Hun sykemelder når hun mener det er det beste og sier også ifra når hun synes at det er på tide å gå tilbake til arbeid. En lege som absolutt kan anbefales.

Beste fastlegen ever

Jeg har hatt noen fastleger opp igjenom årene, men aldri hatt lignene til Eva hun er så pliktoppfyllende, passer på at pasienete har det bra, spør gjerne fler ganger hvordan man har det , en god lytter å er der for pasientene 100 prosent til en vær tid, og til de som mener at henne ikke er en god lege vet jeg ikke hva dere snakker om ,. hele fam min har byttet til henne, så de som klager det kan jeg ikke skjønne, jeg kommer ikke til å bytte noe fastlege igjen. Eva er den beste legen en kan få og tenke seg

FANTASTISK LEGE

Jeg har Eva Marianne Spoonich som fastlege, og hun er den beste legen jeg noensinne har hatt!
Hun er en god lytter, forståelsesfull og ellers en meget dyktig lege på alle måter.
Kan anbefales på det varmeste.

Dårlig utvikling

Har vært lege for barna i flere år, men syns behandlingen har tapt seg.
Vet at hun i utgangspunktet er både flink og dyktig, men i den senere tid oppleves legekontorets «ensakspolitikk» ekstremt rigid, og det virker ikke som det er mulig å se helheten i pasienten når man kun kan ta opp en problemstilling av gangen.
I tillegg har vi opplevd at diagnose omtrent er satt før undersøkelse, hvorpå det føltes som det kun ble undersøkt for symptomer som sammenfalt med diagnosen hun hadde sett for seg.

Bytter fastlege fordi det er vanskelig å føle seg ivaretatt.