Eva Marianne Sponnich

Autorisasjon (1997)

Eva Marianne Sponnich er en av 541 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eva Marianne Sponnich

Dårlig utvikling

Har vært lege for barna i flere år, men syns behandlingen har tapt seg.
Vet at hun i utgangspunktet er både flink og dyktig, men i den senere tid oppleves legekontorets «ensakspolitikk» ekstremt rigid, og det virker ikke som det er mulig å se helheten i pasienten når man kun kan ta opp en problemstilling av gangen.
I tillegg har vi opplevd at diagnose omtrent er satt før undersøkelse, hvorpå det føltes som det kun ble undersøkt for symptomer som sammenfalt med diagnosen hun hadde sett for seg.

Bytter fastlege fordi det er vanskelig å føle seg ivaretatt.

Beste legen jeg har hatt

Omsorgsfull, dyktig, empatisk og tar seg god tid! Hun har alltid tatt meg på alvor og fått meg til å føle meg trygg og viktig! Veldig glad for at jeg har henne som fastlege!

Min sønn og jeg er kronisk syke. Etter å ha byttet fastlege flere ganger, fant vi henne. Hun er dyktig, engasjert og medmenneskelig. Hun er veldig flink til å sette seg i vår situasjon, og studerer sykdommer. Føler meg trygg og ivaretatt.

Flott lege!

Har hatt Eva som fastlege i mange år - både mine 2 barn og jeg. Hun er en varm, god og ikke minst dyktig lege. En periode (da hun var til spesialisering) hadde vi en annen fastlege, men byttet fort tilbake til Eva da hun var på plass igjen. Er ikke ofte hverken mine barn eller jeg er til lege, men veldig betryggende å ha en fastlege som er så opptatt av pasientens ve og vel!

God fastlege over mange år

Eva er en profesjonell lege med god bredde. Hun er flink til å henvise til spesiallister når det trengs og tar pasientene sine på alvor. Dersom det er tid til overs har hun ingen problemer med å ta opp flere saker. Dessverre er hun ofte forsinket, men sannsynligvis har det en sammenheng med mengden som mener de har rett på å bruke mer enn tilmålt tid til tusen tilleggssaker.

Vi har hele familien på fem brukt Eva gjennom flere år til graviditet, sykemeldinger, henvisninger, samtaler om spesielle utfordringer med mer. Hun er heller ikke redd for å si i fra om ting du selv må ta tak i for å komme fremover. Vi er veldig glade for å ha fått plass hos henne.