Kathrine Holth Schaathun

Trygve Lies plass 1 1051 Oslo
Kathrine Holth Schaathun er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kathrine Holth Schaathun

Dyktig lege

En faglig dyktig lege med empati og medmenneskelighet. Tar seg tid til en god konsultasjon, og man føler seg ivaretatt uten for mye dill dall.

Har dårlig tid, ringer ikke tilbake ved behov.

Det er dårlig mulighet for å komme i kontakt med legen. Hun. har ikke email. Jeg blir bedt om å laste ned en app.Jeg har ikke en telefon jeg lan laste den ned på. Jeg måtte gå på legevakten fordi fastlegen ikke tar seg tid til å høre på meg. Jeg har vært alvorlig syk i 4uker.Jeg kunne få time hos en annen lege. Nei jeg har fastlege fordi jeg vil ha en lege som kjenner meg

For meg er hun beste lege

Hun er veldig hyggelig ,grei , og støtter pasienter alltid, har vært veldig alvorlig syk , hun behandlet meg med medisin og moralsk støtte , Takk for hjelpen

Beste på Ellingsrud legesenter!

Kathrine er min lege i snart 15 år og jeg håper at hun fortsetter på Ellingsrud legesenter! Jeg har hatt erfaring med andre leger i samme senteret. De er dyktige, men det var godt å kunne komme tilbake til Kathrine.
Kathrine er høy kompetent, alltid lyttende og konstruktiv.
Hun kommer uoppfordret med forslag om undersøkelser selv om det gjelder en annen sak enn vi kom med. Ventetiden kan i noen tilfeller være kortere, men med så populær lege er det ikke rart at det er kø av pasienter.

Dyktig og vennlig

Veldig fornøyd med Kathrine. Lytter til det man har og si, selv om man tar opp mer enn et problem. Flink til å vurdere sitasjonen og hittil har jeg fått gode råd og hjelp til det jeg har kommet for.