Kathrine Holth Schaathun

Tlf: 22 90 54 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kathrine Holth Schaathun er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kathrine Holth Schaathun

Dyktig lege

En faglig dyktig lege med empati og medmenneskelighet. Tar seg tid til en god konsultasjon, og man føler seg ivaretatt uten for mye dill dall.

Har dårlig tid, ringer ikke tilbake ved behov.

Det er dårlig mulighet for å komme i kontakt med legen. Hun. har ikke email. Jeg blir bedt om å laste ned en app.Jeg har ikke en telefon jeg lan laste den ned på. Jeg måtte gå på legevakten fordi fastlegen ikke tar seg tid til å høre på meg. Jeg har vært alvorlig syk i 4uker.Jeg kunne få time hos en annen lege. Nei jeg har fastlege fordi jeg vil ha en lege som kjenner meg

For meg er hun beste lege

Hun er veldig hyggelig ,grei , og støtter pasienter alltid, har vært veldig alvorlig syk , hun behandlet meg med medisin og moralsk støtte , Takk for hjelpen

Beste på Ellingsrud legesenter!

Kathrine er min lege i snart 15 år og jeg håper at hun fortsetter på Ellingsrud legesenter! Jeg har hatt erfaring med andre leger i samme senteret. De er dyktige, men det var godt å kunne komme tilbake til Kathrine.
Kathrine er høy kompetent, alltid lyttende og konstruktiv.
Hun kommer uoppfordret med forslag om undersøkelser selv om det gjelder en annen sak enn vi kom med. Ventetiden kan i noen tilfeller være kortere, men med så populær lege er det ikke rart at det er kø av pasienter.

Dyktig og vennlig

Veldig fornøyd med Kathrine. Lytter til det man har og si, selv om man tar opp mer enn et problem. Flink til å vurdere sitasjonen og hittil har jeg fått gode råd og hjelp til det jeg har kommet for.

Gruer meg

Jeg gruer meg til de få gangene jeg skal til denne legen. Ikke veldig vennlig, ikke imøtekommende eller pasientvennlig. Kom inn med krykker og tydelig skade, og fikk spørsmål om hvorfor jeg var kommet. Ble helt satt ut av hele holdningen hennes. jeg er i en jobb der jeg trenger to hele ben, og må ha sykemelding. Skjønner hun er lei alle som kommer å skal ha sykemelding, men hun ser ikke Ann hver enkel person som kommer til henne, på det tidspunktet hadde jeg ikke vært hos legen på 3 år! Pluss at jeg aldri har vært sykemeldt før... Ble sur når jeg gjerne ville ta blodprøvene hos fürst og fikk det heller ikke. Hun ville bli fortest mulig bli ferdig med meg og ville ikke lytte(ikke sa hun så mye heller, var opptatt med pc)

Flink faglig, mn ikke menneskelig

Jeg har hatt denne legen i Mange år, grunnet til at jeg ikke har byttet er pga barna mine. Ønsket at de skulle ha en fagelig sterk lege. Men det er ikke alt, forstår jeg nå.
Jeg har i alle disse årene gruer meg til å gå til henne for jeg har hatt følelsen av at hun ikke lytter og ikke har trodd meg. Hun har sluttet å ta pasientene sine i hånden og har vist meg lite empati. Å gi meg en sykemelding er ikke det samme.
Svarer ofte veldig krass/små frekt når man spør om noe eller kommer med no forslag.
Stort sett gått med en dårlig følelse ut av kontoret for jeg har følt at hun ikke bryr seg.
En lege skal alltid være profesjonell, men da jeg ville gi en tilbakemelding når jeg følte jeg ikke ble hørt, begynte hun å heve stemmen betraktelig og lyttet ikke til meg. " Dette har jeg ikke tid til " og fikk vist veien ut. Syntes det er hårreisende at man ikke kan tilbakemelding til sin fastlege.
Et problem av gangen er greit, mn hvis fastlegen ikke kan bestille noen ekstra blodprøver på samme time, da er det noe alvorlig galt...

Utrolig Dyktig

Gir seg ikke før en løsning er funnet. Hun forklarer så det er forstålig og veldig god faglig kompetanse. Bruker tiden til å lytte og hjelpe deg så godt som mulig. Satser på å ha denne legen som overhode mulig.

Min favoritt!

Ærlig, direkte lege som hører på deg og får problemet løst! Hun er ingen "trøste-og-bære-lege" men likevel empatisk og flink. Henviser videre hvis det trengs. Super!

Seriøs, hyggelig og flink!

Flott med en kvinnelig lege på min egen alder. Flink til å sette inn tilsvarende vikarer når hun har hatt permisjon.