Kathrine Holth Schaathun

Jerikoveien 10 A 1067 Oslo
Kathrine Holth Schaathun er en av 570 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kathrine Holth Schaathun

Fantastisk!

En god og dyktig fastlege skal du lete lenge etter. Jeg har hatt flere fastleger opp igjennom årene, og nærmest skiftet etter kun 1 år. Nå har jeg hatt denne fastlegen i ca. 8 år og jeg kunne aldri tenkt meg en annen fastlege. Her får du en dyktig, profesjonell, empatisk og en hyggelig fastlege som lytter og er ærlig. Hun kommer selv med forslag og forteller deg hva du bør gjøre og ikke. Viser at hun bryr seg og tar problemet ditt på alvor.

Super fastlege

Hyggelig og kunnskapsrik lege. Får bra hjelp ved hvert besøk hos Kathrine. 👍😁 kommer aldri til å skifte fastlege.

Dyktig

Jeg møtes med respekt og forståelse. Hun tar meg på alvor og Møter meg med tillit. Om hun ikke umiddelbart kan si hva som feiler meg, så blir jeg sendt videre for utredning hos spesialister, rtg. etc. Dette gir meg trygghet for at hun gjør sitt beste for å hjelpe meg, og for å ivareta min helse.

Faglig dyktig, lang venteliste

Jeg har hatt Kathrine som fastlege i over 10 år. Kathrine er faglig veldig dyktig, hun er veldig saklig og direkte, og kan til tider oppfattes som hard og streng. Det er ofte lange ventetider for en time. Da jeg slet psykisk var hun veldig støttende og hjelpsom, som jeg satte stor pris på. Noen ganger føles det ut som jeg får mindre tid enn jeg behøver, virker som hun har litt for mange pasienter i løpet av dagen.

Sympatisk og Proffosinell

Hun lyter , vurdere og skulle hu trenge hjelp til å tolke prøvene så ringer hunn en annen. Hun er veldig flink til å sende deg til spessialister så du får en gød å rask avklaring til /frisk/Ufør(midlertidir, ungufør)
Hun er alltid i tide og tar god tid tik å snakke og finne ut hva som hjelper passienten