Karl Johans Legesenter

Karl Johans Gate 8 1706 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Karl Johans Legesenter

Superflink🤩

Lege: Jim Innocent Ngoga Skrevet

Denne legen er til å anbefale, han gjorde jobben sin på en halvtime som de andre legene ikke kunne på 20 år. Så hadde jeg ikke byttet i full fart til han så hadde jeg antageligvis vært død eller noe. Siden de andre hadde bestemt seg for noe som ikke var rett.

ANBEFALES IKKE!!!!!

VERDENS VERSTE FASTLEGE!!!!
Anbefales ikke!!!!
Han avbestiller pasientime samme dag og gir beskjed 1 time før du skal møte opp.

Hyggelig men ikke så pliktoppfyllende

Lege: Rehman Rafique Skrevet

Det er vell noen gruppe folk han kommer overens med fordi jeg vet andre som har hatt ham. Følte at jeg ikke ble i varetatt for problemet mitt. Som jeg oppfatter er det noe han satser på er riktig men endte med et større problem. Han skulle ringe meg tilbake men, det gjorde han ikke.

manglende tilgjengelighet for resept, lider av bjørkepollenallergi, og har forsøkt å få fornyet resept over Helsenorge,

Lege: Jim Innocent Ngoga Skrevet

vanskelig å nå fram på telefon, 25 minutters ventetid. Forsøkt å bestille/fornye resept på Min Helse, lagt inn 3 ganger uten resultat.

Lyttende og inkluderende

Lege: Rehman Rafique Skrevet

Har bodd på 15 forskjellige steder i inn og utland. Har derfor hatt mange mange leger. Både jeg og min kone har hatt han som vår fastlege siden 2020 og vi er begge to MEGET GODT fornøyde med han på alle måter. Vi kan derfor anbefale han meget sterkt.