Haugaland Legekontor AS

Telefonnummer408 56 665408 56 6 ...
Vestheimvegen 3 4250 Kopervik

Siste vurderinger av behandlere ved Haugaland Legekontor AS

Kunnskapsrik og dyktig lege

Lege: Angela Figueroa Garcia Skrevet

Angela har vist seg som en dyktig og engasjert fastlege etter at jeg byttet fra min tidligere lege. Tidligere hadde jeg utfordringer med en udiagnostisert sykdom, men Angelas profesjonelle tilnærming og grundige undersøkelser førte til en nøyaktig diagnose og en effektiv behandlingsplan. Hennes årvåkenhet og evne til å lytte gjorde en betydelig forskjell i min helse, og jeg er takknemlig for hennes dedikerte innsats. Til tross for språkforskjeller, har kommunikasjonen vært tydelig og fullstendig forståelig. Angela skiller seg ut som en kompetent, konkret og empatisk fastlege.

Imøtekommende

Lege: Angela Figueroa Garcia Skrevet

God tid og villig til å hjelpe, fikk ingen følelse av at hun hadde det travelt, vært hos legen 2 ganger, positiv opplevelse begge ganger.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Angela Figueroa Garcia Skrevet

Lytter inngående til pasientens problemer. Viser omsorg og vil pasienten vel. Gir inntrykk av å ha god erfaring, trass sin unge alder.

Sur og aggressiv

Lege: Angela Figueroa Garcia Skrevet

Etter to møter kommer jeg ikke til denne legen igjen. Da hellere gå privat. Første gang tog det 20 min å finne prøvesvar. Legen Var helt i vildrede og jeg måtte nesten lede konsultasjonen. Endte med en henvisning som ble avvist pga for dårlig forarbeid. Annet møte fikk min teenage datter (ondt i halsen) å vite at hun bare kunne gå hjem å spise noen flere paracet og fikk aggresivt å vite at hun ikke ville bestille røntgen eller gastoskopi. Vet ikke hvor legen fikk de ideer fra. Nå er vi henvist til øre nese hals fra den private daglegevakt. Legen fremstå usikker, agressiv og lite faglig fundert.

Her er det blitt meget bra!.

Lege: Angela Figueroa Garcia Skrevet

Første spm eg får når eg kommer inn, hva kan eg hjelpe deg med. Her er det øye kontakt mens en forklarer problemet. Så når det er forklart tar hun dataen frem og sjekker opp og henviser. Føle virkelig legen bryr seg. Mye og sette seg inn i for legen som fikk en hele gjeng med pasienter hun ikkje kjenner, deriblant meg som då forventet hun skulle ha kontroll med en gang.
Å må og tast med den kjekke gjengen som jobber rundt legene som er utrolig behjelpelige. Di hjelper og organiserer i bakgrunnen.