Haugaland Legekontor AS

Vestheimvegen 1 4250 Kopervik

Siste vurderinger av behandlere ved Haugaland Legekontor AS

Uoppmerksom

Snakker greit norsk.
Han ser ikke på pasienten , egentlig mer opptatt av datamaskinen, og ringer telefonen så snakker han i den mens en er der da på hans morsmål . Det opplever jeg som respektløst .
Når en spør om forslag til medisiner så er han usikker, greiere om pasienten selv kommer med forslag og gjerne dosering og .
Beskrivelse av røntgenbilder klarer han ikke forstå og henvender en til sykehuset for å få en forklaring .

Noe som irriterer meg at time er det ikke så nøye med , sitter ofte og venter en time og ikke så nøye om hans landsmenn kommer innom og da rett inn til legen.

Både positivt og negativt...

Positivt:
Han er hyggelig og man kommer kjapt til. Flink å sende videre til utredning.
Negativt:
Første bud for en lege er å kjenne pasientens sykehistorie og evt. medisinbruk og følge opp om medisiner skal tilføres eller kuttes ned på. Her må man som oftest foreslå ting selv - slik skal det ikke være.
Gode råd:
Snakk med pasientene, se på oss mens vi snakker sammen og lytt til hva vi har å si. Etterpå kan du skrive og søke etter 'hva det nå er' på pc'en.

Jeg aner ikke, svarer han alltid !

Lege: Eyad Gabr Hemdan Kawarea Skrevet

Det var morsomt å gå hos en lege som ikke kan navn på mange sykdommer og kan heller ikke noe om klinisk undersøkelse. Jeg var skikkelig syk uten å bli test eller henvist til utredning og måtte vente til neste måned for å bytte fastlegen. Det er synd at noen leger som han ikke har medfølelse og heller ikke kunnskap!

Tullekopp og helt uprofesjonell!

Lege: Eyad Gabr Hemdan Kawarea Skrevet

Om du vil komme til å lære andre språk, så er du velkommen her. Legen Eyad viser ikke respekt for andre og kommer alltid med så frekke kommentarer og er i tillegg veldig arrogant. I tillegg mangler han empati og ler av andres smerter. Han svarer på telefon under timen og lytter ikke til pasienten. Jeg har vært hos ham så mange ganger uten å få noe svar. Jeg har alltid lurt på om han virkelig har studert medisin!

utrolig flink og tilstede for pasientene sine

Lege: Eyad Gabr Hemdan Kawarea Skrevet

prater de fleste språk og følger opp pasientene sine godt,går imot strømmen om det er nødvendig for å sikkre pasientens beste. vanvittig morsom og søt;)