Haugaland Legekontor AS

Telefonnummer408 56 665408 56 6 ...
Vestheimvegen 3 4250 Kopervik

Siste vurderinger av behandlere ved Haugaland Legekontor AS

Imøtekommende og sympatisk

Lege: Angela Figueroa Garcia Skrevet

Fikk tildelt Garcia da min tidligere fastlege stengte ned sin praksis, og va tilfeldigvis inne til Garcia en av de første dagene etter hun tok over.
Til tross for at hun ikke hadde hatt tiden til å sette seg inn i historikk, var hun veldig imøtekommende. Hun lyttet til meg og satte seg inn i saken min, og gjorde meg trygg i hennes vurdering og oppfølging videre i behandling.
Veldig fornøyd med helt klart den mest sympatiske og engasjerte legen jeg har hatt så langt.

Avvisende og useriøs

Lege: Angela Figueroa Garcia Skrevet

Veldig frekk tilbakemelding på etterspursel av crp og uttrykking av bekymring. Veldig sjokkert over respons og kommunikasjon fra legen. Følte ikke hun va serlig seriøs i profesjonen sin..

Arrogant og setter seg ikke inn i pasientens historikk

Lege: Angela Figueroa Garcia Skrevet

Første møte ble møtt med arroganse og satte seg ikke inn i journal. Sa at det ikke var noen aktive resepter, mens det i realiteten var 6 aktive.

Fornøyd

Lege: Angela Figueroa Garcia Skrevet

Jeg er veldig skjeldent hos lege. Fikk akuratt ny lege og var veldig skeptisk pga andre anmeldelser her. Jeg ble veldig positivt overasket, hun var hyggelig og jeg følte hun hørte etter. Hun snakket også veldig godt norsk.

Eneste negative er 45 min kjøretur hver vei.

Uheldig

Lege: Angela Figueroa Garcia Skrevet

Kompetansehull og arroganse er ingen heldig kombinasjon. Legen setter seg ikke inn i pasientens journal og motsier seg selv fra time til neste time. Rart når en nokså nyutdanna lege virker så lite oppdatert.
Men blir vel stuck med denne legen. Ikke lett å bytte.