Haugaland Legekontor AS

Telefonnummer408 56 665408 56 6 ...
Vestheimvegen 3 4250 Kopervik

Siste vurderinger av behandlere ved Haugaland Legekontor AS

Dårlig

Lege: Angela Figueroa Garcia Skrevet

Dessverre sluttet min gamle fastlege, og jeg har fått tildelt ny. Hun hører ikke etter hva du sier. Ser kun i PC skjermen. Hun leser ikke journal din. Språkproblemer.

Hører ikke på pasienten

Lege: Angela Figueroa Garcia Skrevet

Har prøvd å få hastetime da jeg har mye psykiske plager. Ble ikke hørt og det var tydelig at jeg ikke noen diagnose. Kunne få snakket med en psykolog, men selv jeg bare stirrer i veggen på jobb og ikke får gjort noe den siste måneden var sykemelding helt av bordet. Jeg skulle bare fortsette å stirre i veggen. Kom også med svært missende informasjon om DPS hvor hun sa det ikke var mulig å utrede seg i voksen alder noe personer jeg kjenner som jobber der sier er falskt. Jeg hadde også språkvansker med legen.

Blir ikke hørt.

Lege: Angela Figueroa Garcia Skrevet

Dessverre fått tildelt denne legen,etter at minsvært god fastlege i flere år sluttet.Opplever at hun ikke hører på hva pasienten sier. Viser veldig liten forståelse for situasjonen. Har ikke lest journalen,og satt seg inn i den enkelte pas. Nekter deg resept på med du har brukt ved behov i årevis.Også en del språkproblemer.

Uoppmerksom

Lege: Eyad Gabr Hemdan Kawarea Skrevet

Snakker greit norsk.
Han ser ikke på pasienten , egentlig mer opptatt av datamaskinen, og ringer telefonen så snakker han i den mens en er der da på hans morsmål . Det opplever jeg som respektløst .
Når en spør om forslag til medisiner så er han usikker, greiere om pasienten selv kommer med forslag og gjerne dosering og .
Beskrivelse av røntgenbilder klarer han ikke forstå og henvender en til sykehuset for å få en forklaring .

Noe som irriterer meg at time er det ikke så nøye med , sitter ofte og venter en time og ikke så nøye om hans landsmenn kommer innom og da rett inn til legen.

Både positivt og negativt...

Lege: Eyad Gabr Hemdan Kawarea Skrevet

Positivt:
Han er hyggelig og man kommer kjapt til. Flink å sende videre til utredning.
Negativt:
Første bud for en lege er å kjenne pasientens sykehistorie og evt. medisinbruk og følge opp om medisiner skal tilføres eller kuttes ned på. Her må man som oftest foreslå ting selv - slik skal det ikke være.
Gode råd:
Snakk med pasientene, se på oss mens vi snakker sammen og lytt til hva vi har å si. Etterpå kan du skrive og søke etter 'hva det nå er' på pc'en.