Haugaland Legekontor AS

Telefonnummer408 56 665408 56 6 ...
Vestheimvegen 3 4250 Kopervik

Siste vurderinger av behandlere ved Haugaland Legekontor AS

Jeg aner ikke, svarer han alltid !

Lege: Eyad Gabr Hemdan Kawarea Skrevet

Det var morsomt å gå hos en lege som ikke kan navn på mange sykdommer og kan heller ikke noe om klinisk undersøkelse. Jeg var skikkelig syk uten å bli test eller henvist til utredning og måtte vente til neste måned for å bytte fastlegen. Det er synd at noen leger som han ikke har medfølelse og heller ikke kunnskap!

Tullekopp og helt uprofesjonell!

Lege: Eyad Gabr Hemdan Kawarea Skrevet

Om du vil komme til å lære andre språk, så er du velkommen her. Legen Eyad viser ikke respekt for andre og kommer alltid med så frekke kommentarer og er i tillegg veldig arrogant. I tillegg mangler han empati og ler av andres smerter. Han svarer på telefon under timen og lytter ikke til pasienten. Jeg har vært hos ham så mange ganger uten å få noe svar. Jeg har alltid lurt på om han virkelig har studert medisin!

utrolig flink og tilstede for pasientene sine

Lege: Eyad Gabr Hemdan Kawarea Skrevet

prater de fleste språk og følger opp pasientene sine godt,går imot strømmen om det er nødvendig for å sikkre pasientens beste. vanvittig morsom og søt;)

100% 👍

Lege: Eyad Gabr Hemdan Kawarea Skrevet

Meget fornøyd med å velge dr.Eyad som min fastlege. Han er alttid tilgjengelig !! Han ga til meg gode råd som hjelper meg videre .,

God lege

Lege: Eyad Gabr Hemdan Kawarea Skrevet

Han tar seg god tid og lytter til det du har å si. Tar deg seriøst og hjelper med hva det måtte være, sender deg til spesialist dersom det trengs. Anbefales!