ALREK Legesenter

Årstadveien 17 5009 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved ALREK Legesenter

Empatisk, tillitsvekkende, ydmyk og kunnskapsrik

Lege: Tarjei Innvær Mjelstad Skrevet

Tarjei er en svært dyktig lege som lytter til det du har å si. Han kommer med gode innspill og fremstår både trygg i seg selv og egen kunnskap, samtidig som han er ydmyk og åpen. Han er også svært lett å ha med og gjøre, svarer raskt, og er meget effektiv. Jeg har fått god hjelp både med somatiske og psykosomatiske plager. Veldig fornøyd så langt.

Veldig bra

Lege: Henning Andre Lien Skrevet

Jeg har nylig fått han som fastlege, men har allerede rukket å gått til han noen ganger nå. Han er lyttende, hører på hva du sier, gjør noe med det en plages med eller lignende. Får sendt henvisninger avgårde raskt. Jeg er veldig fornøyd, føler jeg får hjelp osv som en også skal når en er hos legen. Så tommel opp!!

Bytter fastlegen

Lege: Kathy Ainul Mashrooka Møen Skrevet

Jeg har vært hos dr. Møen mange ganger og skal nå bytte fastlege. Flere ganger glemte hun å skrive resept, skrev feil resept og sendte feil henvisning.

Fantastisk

Lege: Henning Andre Lien Skrevet

Kjempefornøyd med Henning. Han ser mennesket og lytter. Håper han åpner egen praksis.
Absolutt til å anbefale

En profesjonell lege

Lege: Kathy Ainul Mashrooka Møen Skrevet

Professor Kathy Møen er uten tvil en av de beste legene i Bergen. Jeg er veldig glad at hun er tilbake og til et nytt legesenter. Hun er veldig profesjonell og liker sin jobb. Hun kan høre på sine pasienter og kan gi gode råd. Som pasient føler jeg meg trygg med henne og sine effektive sykepleier.