Antonia Karper

Flatavegen 9 2653 Vestre Gausdal

Siste vurderinger av behandlere ved Antonia Karper

Lite imøtekommende

Lege: Antonia Selvamagal Karper Skrevet

Mang en gang kommet dit og jeg får ikke forklart eller fortalt ting ferdig. Ho avbryter hele tiden og er veldig lite intr i å høre på pasienten. Sist satt ho på avstand og så på noe som trengte å ses på veldig nært hold. Opplevd mange ganger dårlig/ingen undersøkelse og man får omtrent kjeft for ting. Prøver du å kommentere hvorfor så virker ho likegyldig. Får ofte bedre nytte av å dra innom apoteket i Gausdal og ta opp ting med dem. De damene der "de gode gamle" er gull verdt.
Har veldig ofte en irritasjon etter å ha vært hos Antonia pga at man sitter der og føler at det hele var bortkastet.
En går jo til legen for å få hjelp. Når man får mer hjelp på apoteket så sier vel det det meste?

Lite imøtekommende?????

Lege: Antonia Selvamagal Karper Skrevet

Skjønner ikke at det skrives at hun er lite imøtekommende, og ikke tar en på alvor. Jeg har bare positive ting å si om henne. Ikke stressa, tar seg god tid, og er lyttende

Lite forståelse av pasienten

Lege: Antonia Selvamagal Karper Skrevet

Har hatt henne som fastlege i mange år. Det har ikke vært noe problem før nå. Føler at hun ikke lytter til meg når jeg legger frem problemet. Har ingen forståelse for andre behandlingsmetoder enn det hun selv synes er bra. Har brukt samme medisin i 5 år ønsker å trappe ned, men får ikke gehør for dette.
Hun bør lytte til pasienten å være åpen for annen behandling og medisinering.

Kompetent og dyktig

Lege: Antonia Selvamagal Karper Skrevet

En grundig og dyktig lege som alltid har tatt mine spørsmål og plager med største alvor. Alltid vært kjempefornøyd med undersøkelser og oppfølging

Lite imøtekommende og stressende

Lege: Antonia Selvamagal Karper Skrevet

Når jeg var i kontakt med henne så opplevde jeg at hun var lite imøtekommende og virket uinteressert.
Stresset med å bli ferdig med meg.
Anbefales ikke.