Sande Legesenter

Sande legesenter Revåveien 18 3070 Sande i Vestfold

Siste vurderinger av behandlere ved Sande Legesenter

En lege man kan stole på

Lege: Ali-Reza Akhbarati Rad Skrevet

Jeg har hatt legen siden 2003 og jeg tror ikke jeg kan finne bedre lege.
Kommer alltid inn raskt, sender meg alltid videre til spesialist og gjør det han kan for å løse mine problemer.
Vi kommuniserer bra, det er viktig for å få bra hjelp.

Dyktig og kunnskapsrik lege

Lege: Abdul-Madjid Abdaly Skrevet

Beste fastlegen jeg har hatt, han tar seg god tid og tar deg som pasient på alvor. Han hører på pasienten sine og behandler pasientene sine med respekt. Er litt lang ventetid fordi han bruker god tid på pasientene sine. Han gir alltid resept samme dag, noen ganger har jeg opplevd å få resept 1 time etter at jeg ringte. Hvis det er akutt får man alltid time på dagen. Anbefales på det varmeste.

Kunnskapsrik, empatisk og dyktig

Lege: Abdul-Madjid Abdaly Skrevet

Lege som tar seg god tid, opptatt av å utrede godt og finne best mulig behandling. Oppleves som veldig kunnskapsrik og er flink til å forklare.

Dyktig og vennlig

Lege: Abdul-Madjid Abdaly Skrevet

Tar seg alltid tid selv om man ikke har bestilt time og det er en hastesak. Veldig imøtekommende og kunnskapsrik

Trygg, kunnskapsrik, empatisk, følger opp

Lege: Ali-Reza Akhbarati Rad Skrevet

En lege som bryr seg, følger opp avtaler, sett er seg inn i situasjonen din og skaffer seg ny informasjon hvis han ikke har nok kunnskap fra før. Er til å stole på. Ringer ved prøvesvar og kommer på hjemmebesøk hvis det er behov for det. Har hatt denne legen i over 10 år og vil ikke bytte... etter fastlegeordningen kom er jeg glad jeg har de. Rad som min lege.