Nordås Legesenter AS

Søråshøgda 9 - KILDEN SENTER 5235 Rådal

Siste vurderinger av behandlere ved Nordås Legesenter AS

Flink lege, men treg respons

Lege: Tord Christian Olsen Skrevet

Dr. Olsen lytter til problemene jeg kommer med og tar meg på alvor. Dessverre ødelegges dette av konsekvent 2-3 ukers ventetid før man får svar på e-konsultasjoner. Jeg må alltid purre på resepsjonistene som igjen maser på han. Forståelig om han har stort arbeidspress, men da burde han avlastes på et vis.

I mine 10 år med Dr. Olsen som fastlege har jeg aldri opplevd å ikke måtte vente minst 25 minutter etter jeg kommer til avtalt time. Dette sammen med treg respons på e-konsultasjoner, gjør at jeg vurderer å bytte fastlege.

Flink, oppmerksom og grundig!

Lege: Bernt-Olaf Lian Flem Skrevet

Bernt-Olaf Lian Flem er alltid grundig, oppmerksom og hyggelig. Jeg føler meg trygg når jeg går til fastlege, Flem. Ved behov henviser han meg videre hvis nødvendig.

Den beste

Lege: Sten Arve Wegner Lønning Skrevet

Alltid litt ventetid på legesenteret, men du verden...Når Lønning kaller deg inn er det berre fantastisk. Han har god tid, og lar deg fortelle dine historierer om både helse og kva som helst. Steikje bra!

Dyktig, flink og kunnskapsrik

Lege: Sten Arve Wegner Lønning Skrevet

Kunne ikke hatt en dyktigere og bedre fastlege enn Lønning. Alltid blid og imøtekommende. Flink med mennesker og ser deg.

Et forbilde.

Lege: Kim Erik Kongsvik Sundal Skrevet

Da jeg flyttet fra Åsane til Fana for 11 år siden, ble jeg av venner anbefalt Dr. Sundal som min nye fastlege. En bedre anbefaling kunne jeg neppe fått. Mitt sykdomsbilde er komplekst og alvorlig, med både fysiske og psykiske lidelser. Korrekt medisinering, og tett oppfølging må ta mye av æren for at jeg faktisk er i live i dag, - En stor takk til Dr. Sundal!