Tord Christian Olsen

Tlf: 55 10 94 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tord Christian Olsen er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Tord Christian Olsen

Flink lege men..

Flink lege, men er alltid den legen som har lengst ventetid på venterommet. Var litt kortere ventetid når han hadde vikar Anne, som også er veldig flink.
Lytter og svarer på alt.

En strålende lege

Tord Christian Olsen er en fantastisk lege. Han er er lyttende, empatisk og viser stor interesse for pasienten. Er svært fornøyd med han og føler meg ivaretatt på en svært god måte.

Lege - men bruker vikar

Legen har hatt vikar i flere år. Det er ikke sendt ut noe info om dette til passientene.

Pga vikarbruk er et vanskelig å vurdere legen.

Sammenslåing av Apeltun legesenter og Nordås legesenter har ikke ført til mer effektivitet.

Dyktig lege!

Er kjempefornøyd med Lege Olsen! Har gått til han siden 2010 og har ingenting å klage på. Nekter å bytte fastlege selv om jeg har flyttet og bor på andre siden av byen! Dypt savnet på legekontoret og gleder meg til han er tilbake!

Under middels

Ville ikke anbefale denne legen, virker ikke som han tar problemene særlig seriøst. Er ikke glad i å gå til legen, og han gjør ikke dette bedre,

Vet at andre er fornøyd med han, ikke vet jeg hvorfor..

En av de beste legene jeg har hatt

Tord Christian Olsen, overtok da min gamle lege gav seg. Jeg var selvsagt litt skeptisk første gang jeg var hos ham. Men det var helt uten grunn. Min nye lege er lydhør. Man får følelsen av å bli tatt seriøst når man er der. Han er grundig og interessert, høflig og proffesjonell. Jeg er så fornøyd at jeg har overført min datter til hans praksis. Litt lang ventetid på telefonen innimellom. Ventetiden på time er kort. Ventetiden på venteværelset er av og til litt lang.

olsen

om tord christian olsen god greid hører deg med hjerte

En god og lyttende lege

Da min gamle fastlege gikk av med pensjon så jeg mørkt på det å få en ny fastlege. Jeg ble overført til Tord Olsen, og troppet noe skeptisk opp første gangen. Det ble en jublende, god opplevelse! Dette er nå mange år siden, og det er helt uaktuelt for meg å bytte. Olsen opplever jeg som en engasjert og lyttende lege. Han er flink til å følge opp, og jeg synes han alltid er godt forberedt til mine timer.

den beste legen jeg har hatt

Han hører alltid på alt jeg har å snakke med han om, viser forståelse og virkelig lytter. Er kjempe fornøyd med legen, om det er meg eller min sønn som har time. Synes det er veldig greit at de er begynt med epost for resepter å slike ting. Det eneste jeg ikke liker er at det er vanskelig å komme igjennom på telefonen,men regner med at de har mye å gjøre på. men kommer no igjennom til slutt.

Veldig vanskelig å få kontakt.

Olsen driver en fastlegepraksis uten muligheter til å bestille time via epost, nettside, sms el. Åpen for telefonkontakt fra 08.30 - 09.30 for å avtale konsultasjoner samme dag, men det er erfaringsmessig meget vanskelig å kommme gjennom på telefon. Resultatet blir alltid legevakta dersom det haster.

En annen pussig ting er at du ikke kan få tatt opp mer enn et problem i løpet av samme time. Har du f.eks avtale for å få ny resept på medisin til behandling av en eller annen lidelse er det helt umulig å få denne legen til å se f.eks på ditt betente øre samtidig. Du må pent avtale ny time.

Ut over dette: grei nok.