Nordås Legesenter AS

Søråshøgda 9 - KILDEN SENTER 5235 Rådal

Siste vurderinger av behandlere ved Nordås Legesenter AS

En god og lyttende lege

Lege: Tord Christian Olsen Skrevet

Da min gamle fastlege gikk av med pensjon så jeg mørkt på det å få en ny fastlege. Jeg ble overført til Tord Olsen, og troppet noe skeptisk opp første gangen. Det ble en jublende, god opplevelse! Dette er nå mange år siden, og det er helt uaktuelt for meg å bytte. Olsen opplever jeg som en engasjert og lyttende lege. Han er flink til å følge opp, og jeg synes han alltid er godt forberedt til mine timer.

Verste legen noensinne

Lege: Bernt-Olaf Lian Flem Skrevet

Har vært borti en del leger, han er desidert den verste. Altfor ung og uerfaren. Følte meg ikke godt mottatt, var ubehagelig. Han var arrogant.

Ikke til å anbefale

Lege: Bernt-Olaf Lian Flem Skrevet

Hører ikke på pasienten, har aldri tid, er mye borte-Ikke tilstede, tar sine egne konklusjoner.

den beste legen jeg har hatt

Lege: Tord Christian Olsen Skrevet

Han hører alltid på alt jeg har å snakke med han om, viser forståelse og virkelig lytter. Er kjempe fornøyd med legen, om det er meg eller min sønn som har time. Synes det er veldig greit at de er begynt med epost for resepter å slike ting. Det eneste jeg ikke liker er at det er vanskelig å komme igjennom på telefonen,men regner med at de har mye å gjøre på. men kommer no igjennom til slutt.

Veldig fornøyd

Lege: Sten Arve Wegner Lønning Skrevet

Dr. Lønning er en lege det er lett å kommunisere med. Han tar deg på alvor som pasient. Han følger deg opp når nødvendig. Har ingenting å utsette på Dr. Lønning. Legekontoret i seg selv kunne vært enklere å komme i kontakt med. De har lange ventetider på telefon, ikke e-post kommunikasjon, eller SMS tjenester.