Batoul Hatem Al Saidy

Langbølgen legesenter ANS

2007

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Batoul Hatem Al Saidy er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Batoul Hatem Al Saidy

Flink lege, men liten forståelse for psykisk helse

Jeg synes Batoul er en dyktig lege. Hun er hyggelig og imøtekommende. Dessverre så anbefaler henne ikke dersom du sliter psykisk, fordi dette har hun ikke så særlig stor forståelse for. Når det kommer til mental helse, opplever jeg ofte å ikke bli trodd på.

Profesjonell

Jeg har bare gode erfaringer med Batoul. Hun kan mye, og er såpass oppegående faglig at hun konfererer med kolleger eller andre fagkyndige hvis det er utenfor hennes felt. Jeg har fortsatt å bruke Batoul som fastlege videre selv om jeg ikke bor i "nabolaget" lenger.

Dyktig lege

Føler meg meget godt ivaretatt av denne legen. Hun er alt man kan ønske seg i en lege og litt til. Grundig, effektiv, sympatisk og forståelsesfull.

Legen tar seg alltid god tid, og tar meg seriøst. Henviser raskt, og tar kontakt ved behov.

Hun er i tillegg kjempe dyktig. Rett og slett en terningkast 6 på alle fronter!

Flink lege

Jeg synes legen er imøtekommende og hyggelig. Jeg føler meg ivaretatt og respektert. Hun er lun og har humor også, så det gjør det helt greit å gå til legen.

Misfornøyd med legen.

Jeg opplever dessverre at legen ofte har dårlig tid når jeg er hos henne. Dette gjør at hun ikke bruker tid på å anerkjenne mine grunner for å være der, og dersom jeg kommer på spørsmål underveis kan hun påpeke at jeg ikke nevnte det spørsmålet innledningsvis (og derfor ikke kan spørre det).

Jeg opplever henne som kompetent, men hun bruker ikke tid på å forklare mine helseproblemer/plager til meg slik at jeg forstår.

Hun er høflig og grei, men hun får meg ikke til å føle meg forstått eller som om hun er opptatt av hvordan jeg har det eller den hjelpen jeg får. Ved flere anledninger har jeg opplevd at jeg får beskjed om å finne ut av ting (som f.eks. hvilket sykehus som utfører den behandlingen jeg trenger). Dette gjør at jeg ikke føler meg i varetatt, og som om jeg står uten støtte fra legen i situasjonen.

Det positive er at jeg opplever å raskt få ny time dersom det haster. Personalet på legekontoret er hyggelige, og kontoret fremstår som rent og pent.