Symra Legesenter AS

Cecilie Thoresens vei 17 1153 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Symra Legesenter AS

Skuffet

Lege: Hans Braadland Skrevet

Denne legen hadde jeg i ca ett år og var hos han ca. 4 - 5 ganger i løpet av den tiden. Han er forsåvidt hyggelig og imøtekommende, men svært "streng" eller strikt når det kommer til å snakke om medisiner eller diagnoser.
Medisin jeg hadde fått (i små mengder) av min tidligere fastlege ville han ikke skrive ut. Antibiotika er han også svært skeptisk til å gi ut. Dette er jo bra med tanke på resistens, men føles utryggt når du faktisk burde ha hatt det og du må til en annen lege for å få det.

En av timene hadde jeg spørsmål om det at jeg hadde sluttet å røyke eller p-pille bruken min kunne ha bidratt til at jeg hadde begynt å legge på meg siste året (snakk om fra å være tynn til 7-8 kg ekstra). Da fikk jeg et lite foredrag om fysisk fostring og at det var lurt å komme seg ut å jogge (noe jeg også gjør). Han konkluderte med at du ser jo ikke mange overvektige løpere. Det hadde heller svært lite med både p-piller og røykeslutt å gjøre. Dette er i strid med det jeg selv har lest og andre leger har uttalt seg om. Det gav meg heller ikke svar på spørsmålet mitt og det hele føltes også litt nedsettende. Som om jeg var en sofapotet som burde røre mer på seg liksom... Hvilket heller ikke stemmer.

Dette + tull med en henvisning fra hans eller kontorets side som førte til at jeg måtte vente 2 mnd ekstra for å få time der, var grunnene til at jeg følte meg dårlig ivaretatt og byttet.

Helt fantastisk, ett funn av en lege.

Lege: Cecilie Riiser Evje Skrevet

Hun er intet mindre enn et unikum. Hennes engasjement og kunnskap skaper trygghet og tillitt som er helt uten sidestykke. Hun har en egen evne til å lytte og gi informasjon som det oser omtanke og medmenneskelighet av. Man føler seg virkelig i trygge hender!

Ikke faglig dyktig

Lege: Hans Braadland Skrevet

Han er en meget hyggelig og sympatisk mann, men som lege har jeg ingen tillitt til han. De gangene jeg har vært hos han har han stort sett ikke kunnet si noe mer enn hva jeg selv kan google meg frem til. Han virker også veldig distré. Har forståelse for at en fastlege ikke kan alt om alle sykdommer, men sitter igjen med et inntrykk av at han kan lite om sykdommer i det hele tatt.

Super lege!!

Lege: Cecilie Riiser Evje Skrevet

Fantastisk evne til å lytte, ikke bare til ordene som sies, men også det som ikke uttrykkes verbalt. Viser tydelig ønske om å hjelpe, og strekker seg langt for å lykkes i dette. Er flink til å tilrettelegge og sette i gang behandling.

Faglig dyktig, men litt distre

Lege: Hans Braadland Skrevet

Har brukt denne legen noen ganger.Han er litt distre. Sa jeg skulle ta blodprøve, men var i ferd med å sende meg hjem , før den var tatt.Har ikke kunnskap om hudsykdommer. Ofte ikke tilstede og setter inn
totalt inkompetente lærlinger.
Hyggelig og samvittighetsfull lege.
På det jevne rent faglig.