Symra Legesenter AS

Cecilie Thoresens vei 17 1153 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Symra Legesenter AS

Ikke interessert

Lege: Mohammed Hamad Mukhtar Skrevet

Forsinkelse hver gang jeg er hos han, et par ganger måtte jeg vente nesten en hel time. Til slutt når jeg ble henta inn, spør han meg hva som har skjedd, når jeg begynner å fortelle han hva som plager meg og stille spørsmål, svarer legen overfladisk og sier «Du, nå må vi faktisk avslutte, jeg må ta inn neste pasient». Utenom denne gangen, har han heller ikke vist interesse for problemet mitt, han er aldri forberedt til timen. Gjør skrivefeil på dokumenter som terminbekreftelse ol. Slurvete. Ikke profesjonell kommunikasjon. Viser ikke verken interesse eller empati.

Trygg omsorgsfull kunnskapsrik lege

Lege: Keiwan Salimi Skrevet

Trygg, kunnskapsrik og omsorgsfull lege. Blir lyttet og ivaretatt, får nok informasjon. Bruker tilstrekkelig tid på pasienten. Veldig hyggelig lege.

Forståelsfull, løsnlngsorienter og dyktig lege

Lege: Mohammed Hamad Mukhtar Skrevet

Hamad er en dyktig lege med omsorg og varme. Han ser deg i øynene, og tar deg med i vurderingen av behandlingsløpet. Han gir gode råd, og oppleves som veldig forståelsesfull. Han ser deg som et menneske og ikke bare som en "kunde".

Jeg kan ikke annet enn å varmt anbefale dr. Mukhtar

Dyktig

Lege: Mohammed Hamad Mukhtar Skrevet

En dyktig lege som viser interesse for mine utfordringer. Han er en god lytter, har øyekontakt, er forberedt til timen og kommer med gode løsninger.
Jeg er veldig fornøyd og glad jeg valgte han til å være min fastlege.
Anbefales👍🏼😊

Sleivete verbalt og uinteressert

Lege: Mohammed Hamad Mukhtar Skrevet

Legen har ikke satt seg inn i sykejournal og stiller uforberedt til konsultasjonen. Når jeg påpeker årsak til at jeg er hos ham setter han seg til å lese/oppdatere og bruker tid på dette. Han bryr seg ikke om min erfaringskompetanse til sykdommen, og når jeg påpeker symptomer under konsultasjonen avvises disse av ham. Jeg er uenig med ham om at foreslått behandling er den riktige for meg.
Opplever ham som «sleivete» i verbal kommunikasjon, og opplever kommunikasjon med ham som ubehagelig.