Symra Legesenter AS

Cecilie Thoresens vei 17 1153 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Symra Legesenter AS

Dyktig lege

Lege: Hans Braadland Skrevet

Jeg har gått hos Braadland i flere år. Synes han er en meget samvittighetsfull og flink lege som tar pasientene på alvor.

Eneste lille minus er at det kan være vanskelig å komme fram på telefon til Langbølgen Legesenter. Nå kan jo time bestilles på nett, så ikke noe stort problem lenger.

Har alltid fått time på kort varsel.

Styr unna!

Lege: Hans Braadland Skrevet

Virker hyggelig og grei, men skinnet bedrar! Har hatt han som fastlege i mange år, og det beste med han er når han ikke er tilstede slik at jeg får time hos en av de andre legene, som jeg oppfatter som seriøse og dyktige. Må også skryte av helsesekretærene der, som rydder opp i rotet til Braadland. Hvis du lider av en i hans øyne kjedelig folkesykdomer, som f. eks ryggvondt, slitasje gikt, forkjølelse , influensa eller overvekt så regn med minimal vilje til å sykmelde deg. For meg så virker det som han vemmes når jeg forteller om mine problemer, og som den ærekjære byråkraten han er, så velger han heller å sitte å skrive på pc, i steden for å høre på meg. Han spør også hva jeg jobber med, og hvis du som jeg har en enkel kroppsjobb, så ser han aldri noe problem for meg å gå på jobb uansett form jeg er i. Håper i det minste de med "finere" jobber enn meg får bedre hjelp. For meg så fremstår han som en overklasse lege fra beste vestkant, som har forvillet seg til "subbben og unnasluntrerne" på Lambertseter. Mitt råd er styr unna denne legen!

Dyktig lege

Lege: Batoul Hatem Al Saidy Skrevet

Føler meg meget godt ivaretatt av denne legen. Hun er alt man kan ønske seg i en lege og litt til. Grundig, effektiv, sympatisk og forståelsesfull.

Legen tar seg alltid god tid, og tar meg seriøst. Henviser raskt, og tar kontakt ved behov.

Hun er i tillegg kjempe dyktig. Rett og slett en terningkast 6 på alle fronter!

Trygg

Beste lege i verden!!!

Telefonkommunikasjon med helsesekretar. Det er ofte telefon er ikke tilgennelig i arbeidstid. Helsesekretar skulle svare på tlf 8:30, men det har skjed mange gang at tlf var ikke på fra 8:30, bare fra 8:40 - 8:45

Flink

Lege: Cecilie Riiser Evje Skrevet

Enkelt og forholde seg til henne og alltid bli og hyggelig. Synd hun blir borte et år fremover nå pga spesialisering.