Logo for Nordstrandklinikken

Nordstrandklinikken

Logo for Nordstrandklinikken

Om klinikken

Nordstrandklinikken ligger i midt i hjertet på Nordstrand. Vi fokuserer på personlig engasjement og tilbyr innovative behandlinger innen plastikkirurgi og estetiske behandlinger. Hos oss jobber plastikkirurg og kosmetiske sykepleiere tett sammen for å utforme en behandlingsplan tilpasset ditt behov.

Nordstrandklinikken er ledende innen laserbehandling, og alle kosmetiske behandlinger utføres av meget erfarne kosmetiske sykepleiere. Vår plastikkirurg har over 10 års erfaring fra sykehus og private klinikker i Norge. Han har internasjonal erfaring fra opphold hos kjente plastikkiruger og deltar jevnlig på kurs og konferanser rundt om i verden.

Vi er lidenskapelig opptatt av å se og lytte til hver pasient. Alle er unike og vi legger vekt på å skreddersy behandlinger for hver enkelt. Vårt løfte til deg er et profesjonelt team, med høy faglig kompetanse, som sørger for at du får den aller beste behandling og oppfølging.

Siste vurderinger av Nordstrandklinikken

Kunnskapsrike, trygge og ærlige

Lege: Alexander Vigen Skrevet

Mitt første inntrykk i møte med klinikken helt tilbake til 2018 var at de ansatte var kunnskapsrike og trygge i sitt fagfelt. Jeg har nylig vært innom for ansiktspleie som ble utført av Kristin. Jeg fikk tilpasset behandling til min hud og mange gode tips og råd underveis. Hadde også nylig en nedre øyelokk kirurgi utført av Alexander og er storfornøyd med resultatet. På Nordstrand blir du møtt med vennlige fjes og hjelpsomme ansatte. Gode på å ivareta og trygge deg igjennom behandling.

Veldig fornøyd!

Lege: Alexander Vigen Skrevet

Følte meg godt i varetatt, god oppløgning og veldig fornøyd med både service og resultat. Anbefales på det sterkeste! :)

Kunnskapsrik, nøye og eksepsjonelt flink

Lege: Alexander Vigen Skrevet

Vil du ha en lege som du føler deg trygg på som hjelper deg på den beste måten mulig, som tar seg tiden til å bli kjent med hva du vil og som har den beste kunnskapen for å gjøre det så er det Alexander du skal velge. Han er etter min mening nr 1 på alt fra kirurgi til behandlinger. Jeg kunne ikke vært mere fornøyd med utfallet etter operasjonene jeg har tatt og jeg kommer aldri til å bruke noen andre enn Alexander hvis jeg skal gjøre noe mere. Du får en ekspertise fra han som jeg ikke trodde var mulig. Jeg får virkelig ikke skrytet nok av hvor dyktig han er og hvor mye jeg setter pris på den gode hjelpen jeg har fått både før og etter operasjonene. Anbefales på det absolutt sterkeste.

Godt ivaretatt, god informasjon og super fornøyd med resultat!

Lege: Alexander Vigen Skrevet

I fjor høst utførte jeg en brystforstørrelse på Nordstrandklinikken hos Dr.Alexander Vigen, og jeg er så fornøyd. Jeg satt på lite informasjon, og Dr. Vigen ga meg veldig utdypende informasjon og svarte på alle mine spørsmål. Det jeg vil trekke spesielt frem er at jeg følte meg veldig trygg og ivaretatt under hele mitt besøk. Pasientkoordinator og sykepleiere er veldig hyggelige og tilgjengelig under hele veien. Jeg er utrolig fornøyd med resultatet, og jeg kan virkelig anbefale Nordstrandklinikken og Dr.Vigen!

Profesjonellt

Lege: Alexander Vigen Skrevet

Jag vill bara säga stort tack till Nordstrand kliniken (Oslo). Jag har gjort ett ansikts/hals lyft, samt övre ögonlocksplastik som har utförts av Dr Alexander Vigen. Jag är mycket förnöjd över resultatet och jag kan verkligen rekommendera honom och hans team. Han är en mästare på att få ärr fina, efter bara några veckor så syns de knappt. Operationen har gett mej ny energi, och därmed bättre livskvalitet. Tidigare så tog en del av min tid att tänka på hur/vad jag skulle göra för att inte se så sliten och trött ut. Nu kan jag använda den tiden till något trevligare. Jag skulle absolut vända mej till denna klinik igen om det blir aktuellt. Då vet jag att jag får en mycket bra och professionell hjälp. Tusen takk igen Dr Alexander Vigen med team
[navn fjernet av moderator]