Logo for Nordstrandklinikken

Nordstrandklinikken

Logo for Nordstrandklinikken

Om klinikken

Nordstrandklinikken ligger i midt i hjertet på Nordstrand. Vi fokuserer på personlig engasjement og tilbyr innovative behandlinger innen plastikkirurgi og estetiske behandlinger. Hos oss jobber plastikkirurg og kosmetiske sykepleiere tett sammen for å utforme en behandlingsplan tilpasset ditt behov.

Nordstrandklinikken er ledende innen laserbehandling, og alle kosmetiske behandlinger utføres av meget erfarne kosmetiske sykepleiere. Vår plastikkirurg har over 10 års erfaring fra sykehus og private klinikker i Norge. Han har internasjonal erfaring fra opphold hos kjente plastikkiruger og deltar jevnlig på kurs og konferanser rundt om i verden.

Vi er lidenskapelig opptatt av å se og lytte til hver pasient. Alle er unike og vi legger vekt på å skreddersy behandlinger for hver enkelt. Vårt løfte til deg er et profesjonelt team, med høy faglig kompetanse, som sørger for at du får den aller beste behandling og oppfølging.

Siste vurderinger av Nordstrandklinikken

Profesjonell og meget dyktig kirurg

Lege: Alexander Vigen Skrevet

Vi er fantastisk godt fornøyd med oppfølgingen både før operasjonen og i etterkant. Det føltes hele tide tiden trygt og godt og vi fikk svar på de spørsmål vi hadde umiddelbart. Operasjonen var svært profesjonelt gjennomført med høyeste kvalitet, og resultatet var perfekt. Vi er toppfornøyde og kan trygt anbefale denne klinikken på det varmeste!

Seriøst og profesjonellt!

Lege: Alexander Vigen Skrevet

Har tatt ansiktsløft og ble 10år yngre.
Alexsander er helt rå i sitt fag. Fått super oppfølging og har følt meg trygg hele veien. Lurer jeg på noe, får jeg svar med en gang. Nydelige sykepleiere som er der for deg, og gir råd om hvordan ta vare på huden med riktige produkter til ditt behov.
Anbefales på det sterkeste👍

Fantastisk kirurg, klinikk, oppfølgning og team!

Lege: Alexander Vigen Skrevet

Foretok en fettsuging og mini bukplastikk operasjon 16 september og allerede etter få dager var hevelse nede, misfarging borte og helhet meget tilfredsstillende! Alexander utviste allerede på konsultasjonen empati og trygghet. Ble forklart meget enkelt og trygt hva som behövdes å gjøres og ble ikke på noe måte tvunget eller lurt til å "ta litt ekstra" og fikk veldig godt inntrykk av at dette var en lege det gikk an å stole på.
Hele teamet på Nordstrandklinikken var supre og tilstede. Enkle å få tak i ved mine mange oppfølgningsspørsmål og ga godt begrunnede tips og råd.
Nå, 5 uker etter, er det snart på tide å kaste korsettet og nyte ny flat mage! Gleder meg masse til sommern 2022 da man kan sprade på stranda i bar overkropp uten å være flau over seg selv.
Tusen takk Alexander og team! Meget meget fornøyd!

Fantastisk kirurg

Lege: Alexander Vigen Skrevet

Dr Alexander Vigen gjorde en fantastisk jobb fra begynnelse til slutt med brystløft og brystforstørrelsen min. Denne prosedyren er noe jeg har ønsket meg lenge og gjorde derfor en nøye vurdering og undersøkelse for å finne den perfekte kirurgen. Dr Vigen var veldig flink til å forklare hele prosessen og hjulpet til med å ta de riktige valgene. Resultatet ble bedre enn jeg har noen gang kunne ha forestilt meg og med akkurat den størrelsen jeg ønsket og håpet for. Anbefaler dr.Alexander Vigen og Nordstrandklinikken på det sterkeste.

Trygghet og dyktig lege

Lege: Alexander Vigen Skrevet

Hadde Øyelokk operasjon og fikk en super oppfølging i fra første stund, trygghet under operasjon og god oppfølging på telefon i dagene etter.
Alexsander og klinikken anbefales på alle måter, og ikke minst resultatet ble meget bra.