Colosseum Tannlege Kristiansand Marvika Torv

Colosseum Tannlege Kristiansand Marvika Torv holder til i Kristiansand

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Kristiansand Marvika Torv

Den Beste tannlegen som finnes

Tannlege: Jon Nordmo Skrevet

Han er behagelig , forståelselfull , forsiktig , Utrolig Dyktig . TERNINGKAST 6 Fra meg :) Kan Virkelig Anbefales på det sterkeste.

Fantastisk

Tannlege: Jon Bård Alvsaker Skrevet

Beste tannlege jeg har vært hos.velfig hyggelig og flink.ble tatt i mot av en veldig hyggelig tannpleier og selve operasjonen fåreklær gikk smertefritt og raskt.

Beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Karen Harket Haugstvedt Skrevet

Karen er flink, hyggelig og gir god service. Jeg har gått til henne i flere år og er alltid fornøyd med arbeidet hun gjør. Hun anbefales for nye kunder.

Suveren tannlege tvers gjennom

Tannlege: Pål Nico Hoyer-Sørensen Skrevet

Har BARE godt å si om Pål! Et varmt menneske med stor respekt for pasientene sine. Opplever han som svært dyktig, og man får raskt time.
Anbefales på det sterkeste!

Lite kommunikasjon

Tannlege: Jon Nordmo Skrevet

Tannlegen i seg selv er helt grei, men er mye feil informasjon i skranken, ble fortalt at jeg kunne bruke protese som vanlige tenner, det er overhodet ikke sant og ikke slik det opplevdes, jeg hadde nok ikke gått igjennom med behandling hadde jeg visst at protesen kom til å være ubrukelig og kun for pynt. De er også snurte i skranken.

De forteller deg ikke alt de skal gjøre, du kan få pris overslag hvor det står at de skal trekke 7 tenner men så trekker de 13. De tar ikke godt vare på deg etter narkose, de ruller deg ut i et tomt mørkt rom uten å si noe til deg.