Ivar Morten Fagerholt

Ivar Morten Fagerholt er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Ivar Morten Fagerholt

Fantastisk

Klinikk: Oris Dental Trondheim Torg Skrevet

Fantastisk flink og beroligende tannlege. Har ikke tannlegeskrekk, men hadde jeg hatt det, ville jeg definitivt gått til ham! Flink til å forklare, hyggelig og effektiv, men samtidig veldig rolig.

Skjeldent dyktig tannlege:)

Klinikk: Oris Dental Trondheim Torg Skrevet

Nøyaktig, rolig og meget faglig dyktig tannlege. Har vært flink til å forberede, ivareta meg som klient og gi informasjon før og etter timen. Ivar er også veldig flink å utføre arbeidet raskt og effektivt + smertefritt. Jeg var til han i forbindelse med uttrekking av visdomstenner og begge gangene klarte han å ordne prosedyren på 20 minutter. Iom prosedyren er ikke gøy , men nødvendig, var det ekstra supert å bli fort ferdig. Jeg anbefaler han på det sterkeste og mener dem som har tannlegeskrekk/sprøyteskrekk bør bestille time til han:)

Flink og behagelig

Klinikk: Oris Dental Trondheim Torg Skrevet

Kjempeflink og rolig og forsiktig, god informasjon om priser og hva du må gjør. faglig dyktig anbefales

Dyktig

Klinikk: Oris Dental Trondheim Torg Skrevet

Han satte inn titanimplantat på meg. Jeg kan kun vurdere ut fra dette siden jeg ikke går til ham ellers. Alt gikk veldig bra og jeg sitter igjen med et godt inntrykk.