Arna Clinic

Telefonnummer980 09 266980 09 2 ...
Sandviksveien 36 1363 Høvik

Siste vurderinger av Arna Clinic

Kunnskapsrik og omsorgsfull

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

En utrolig dyktig gynekolog som tar seg god tid og lytter til deg. Meget faglig dyktig og empatisk menneske som virkelig gjør alt for å hjelpe deg. Fine omgivelser og hyggelig personale på klinikken gjør en ubehagelig undersøkelse til en fin opplevelse. Du føler deg trygg og veldig godt ivaretatt. Nahid er en fantastisk gynekolog og menneske. Takk!

Trygghet

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Rolig og betryggende, meget kunnskapsrik. Lyttende og forsåelsesfull. Informativ, løsningsorientert.

Omtenksom og profesjonell

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Dr.Nahid er pålitelig og omsorgsfull i jobben sin.
Jeg har blitt behandlet for Lichen sclerosus.
Dette har hun stor kunnskap om, så det er viktig at dette kommer fram til de som trenger hjelp. Har tatt behandling med Mona lisa touch. Og har blitt mye bedre. Jeg kan anbefale henne på det sterkeste.

Kvinne 53

Kunnskapsrik og profesjonell

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Moderne klinikk med hyggelig personale. Jeg har brukt henne som min gynekolog gjennom mange år. Nahid møter deg med tilstedeværelse og oppriktig interesse, du kjenner deg sett og ivaretatt. Nahid er kunnskapsrik og profesjonell til fingerspissene. Hun gir deg tid til å legge frem dine tanker og behov for besøket hos henne. Hun gir presise råd og nøyaktig veiledning. Anbefales på det varmeste!

Trygg, behagelig og dyktig

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Nahid er en utrolig dyktig gynekolog som alltid får meg til å føle meg trygg. Hun ser deg som pasient, og husker ting fra din livssituasjon selvom det har gått en stund siden sist. Hun er grundig og tar alltid en ekstra skjekk for å være sikker. Samtidig er hun nøye på oppfølging. Fantastisk flink lege.