Arna Clinic

Telefonnummer980 09 266980 09 2 ...
Sandviksveien 36 1363 Høvik

Siste vurderinger av Arna Clinic

Dyktig dame med stort hjerte!

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Jeg er en dame på 32år og har nå gått fast hos Nahid i 10år.
Jeg sliter en del med angst og spesielt hvis jeg skal ha en Gyn. undersøkelse.

Hadde jeg ikke møtt på Nahid, hadde jeg nok heller ikke fulgt opp viktige kontroller og prøver som vi damer må/bør passe på.
Nahid har blitt en veldig viktig behandler for meg, med tanke på at jeg sliter med angst i den grad jeg gjør. Hun tar seg god tid med meg før vi gjør noe som helst. Hun klarer å holde meg rolig og prater så hyggelig med meg slik at jeg ikke merker noen ting.
Jeg anbefaler henne på det sterkeste om du går rundt å gruer deg for å ta en gynekologisk undersøkelse! Hun er utrolig pedagogisk og gir meg en følelse av mestring. Fantastisk dame med stort hjerte for mennesker og helse.

Hyggelig og profesjonelt.

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Jeg som de fleste andre syns vel ikke det å gå til gynekolog er noe stas, men Nahid er virkelig noe utenom det vanlige. Her er det profesjonelt og hyggelig på samme tid. Hun er vennlig og forklarende og undersøkelsen er gjort unna før man rekker å grue seg, ikke fordi hun stresser eller slurver, men fordi praten går lett så man nesten glemmer hvor man er, hun anbefales på det sterkeste. Jeg skal i hvert fall aldri bytte gynekolog igjen😊

Dyktig Gynekolog

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Jeg har vært hos Nahid og fant henne kunnskapsrik og dyktig i sitt yrke og ble kjempe imponert. Anbefaler henne på det sterkest!!

Flink lege med stor hjerte

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Klinikken er utrolig moderne og behagelig. Positive folk som jobber der.
Nahid, Hun er meget dyktig på å se hele mennesket, hun sørger for at man får riktig hjelp på riktig sted.
Enkelt sagt Hos Nahid er man trygt ivaretatt både når det gjelder det medisinske og det menneskelige. Anbefales på det varmeste.

Fantastisk

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Beste opplevelsen jeg har hatt med helsevesenet etter mange år med sykdom! Hun tok meg seriøst og behandlet meg på en god måte! Anbefales på det sterkeste.