Gjøvik Legesenter

Fahlstrøms Plass 1 2815 Gjøvik

Siste vurderinger av behandlere ved Gjøvik Legesenter

Fin personlighet.

Lege: Daniel Tekle Skrevet

Behagelig å ha time hos.
Han er forståelsesfull og
lett å snakke med.
Viktige egenskaper for en lege.

Legetime

Lege: Daniel Tekle Skrevet

Veldig god behandling. Meget god til å forklare og informere. God start på ny fastlege. Det er viktig for meg å ha en kontroll i året pga tidligere sykdommer. Forkant av evt sykdommer med blodprøver.
Tusen takk

Effektiv

Lege: Kaur Parvinder Skrevet

Hun er en veldig effektiv lege, har hatt hun kun i noen mnd, og har sendt av gårde noen henvisninger. Jeg går på aap og derfor er det viktig for meg å ha en lege som tar meg på alvor. Men det er en del kommunikasjons problemer og jeg har vanskelig for å forstå hva hun sier. Får også følelsen av at hun mangler oversikt og ikke har tiden til meg. I tillegg må jeg ha en legetime for hvert tema. Og det blir ikke få for meg som har en del helseplager. Vi er ikke på bølgelengde i det hele tatt og virker som hun surrer en del.

Legen - med ekte omsorg.

Lege: Tom Henning Thune Skrevet

Opplevelsen av å bli tatt hånd om og ivaretatt er sterk i erfaringen med denne lege. Nærmere 4 år fikk så jeg . Denne kjempe-flinke legen savnes.
Dyktig - skarp ,og tar seg veldig rikelig god tid - og henviser til andre leger når det trengs.. Nyttig ultralydapparat fins til en enorm god hjelp også.. Anbefales så varmt.

Kunnskapsrik og grundig.

Lege: Kaur Parvinder Skrevet

Hun er effektiv og kunnskapsrik. En dyktig og grundig lege.
Gir gode råd angående medisiner, og møter meg med respekt.
Det er viktig.