Gjøvik Legesenter

Siste vurderinger av behandlere ved Gjøvik Legesenter

Hva skal man si?

Arrogant, irritert,
mangler fullstendig empati.
Hva er en leges oppgave?
Hjelpe pasientene.
Blir siste gang hos han.

Ubrukelig fastlege

Lege: Daniel Tekle Skrevet

Helt ubrukelig hadde byttet med en gang hadde det bare vært noen å bytte til....

Måtte nærmest krangle for å få noe av undersøkelse. Prøvde å ta opp noe annet også, men da sa han at det kun er beregnet en ting per time (aldri vært borte i noe sånt hos andre). Nevnte så at en time er beregnet 20 min, jeg så på klokke og da hadde jeg bare vært inne hos han i litt over 5 min.

Har teknisk sett hatt han som fastlege i over 2 år. Har nektet å gå tilbake til han, fordi jeg følte meg helt overkjørt, han hørte ikke på meg og var bare en ubehagelig opplevelse.

Dyktig og empatisk

Lege: Daniel Tekle Skrevet

Lyttende, empatisk lege! Opplever han som meget dyktig, lyttende og følger opp pasienten. Meget bra forståelse av meg som pasient!

Veldig dyktig lege!

Lege: Iselin Bergersen Skrevet

En empatisk, dyktig og lyttende lege! Beste legen jeg har vært borti. Tar seg tid, viser forståelse og forsøker virkelig å gjøre sitt ytterste for å hjelpe deg som pasient! Anbefales på det sterkeste!!

Lytter ikke pæ pasient, likegyldig

Lege: Daniel Tekle Skrevet

På mitt siste besøk hos vedkommene satt han og skreiv på pc'en uten å lytte. Spurte meg om et resultat på en undersøkelse ha haffe sendt meg på. Det har du vel på pc'en sa jeg. Dermed fikk jeg besked om å komme meg ut å finne meg ny fastlege.