Vigeland Legesenter

Rådhusveien 12 4523 Lindesnes

Siste vurderinger av behandlere ved Vigeland Legesenter

God lege

Lege: David Andersen Skrevet

Ung og flink lege. Fikk laaaangtifra så god hjelp fra min forrige lege. Han er kanskje ikke så god til å "sparke" meg igang med det jeg kan gjøre for min egen helse, men det er heller ikke hans jobb.

Fantastisk lege

Lege: Mats Andreas Tønnessen Skrevet

Fantastisk lege som virkelig har hjulpet meg. Lytter, gir råd, tar deg seriøst, og gjør noe med problemene. Og er virkelig en hyggelig person!

Kunnskapsrik og god fastlege

Lege: David Andersen Skrevet

Min erfaring med denne fastlegen er meget god! Legen oppleves som kunnskapsrik, ærlig og direkte, noe jeg som pasient setter pris på. Med direkte mener jeg spesielt forhold som påpekes der man kan gjøre en innsats selv. Flere av oss trenger nok ett «spark i baken», når det gjelder både kosthold og trim.

Skygg unna denne.

Lege: David Andersen Skrevet

Er alltid seint ute, min tid som pasient er ikke så viktig. Meget dårlig til å lytte og å følge opp. Glad i å snakke om bil og om ferieturer..... Uintresant for pasient. Lang ventetid på lab. Tror pengene er viktig her , ikke pasient.
Meget stort forbedringspotensial .

styr unna

Lege: David Andersen Skrevet

ikke lyttende, ikke forståelsesfull, gir mer en gjerne resept på medikamenter fremfor og finne ut det egentlige problemet. skyver problemer vekk, blander inn i privatliv, avbryter når man snakker. føler seg ukomfortabel og at han ikke har tid. hopper til konklusjoner visst han har vært bort i lignende før. styr unna!!